Müasir marketinq metodlarının rəqəmsallaşan iqtisadiyyata tətbiqi məsələləri
Orxan Balayev Arif |
|
Azərbaycan Respublikası Vergilər Nazirliyinin Tədris Mərkəzi | |
orxan.balayev@gmail.com |
İqtisadiyyatda rəqəmsal texnologiyaların tətbiqinin kütləvi hal alması, rəqəmsallaşmanın insan həyatının bütün sahələrinə sürətlə nüfuz etməsi, bu proseslərin qloballaşması və qloballaşmanın təşviq edilməsi kimi meyillər göstərir ki, dövlət, elm və bazar iştirakçıları rəqəmsal iqtisadiyyatın inkişaf prosesindən kənarda qala bilməz. Milli və qlobal çərçivədə gündən-günə bu meyilin artması baş verən və gələcəkdə gözlənilən dəyişikliklərə hazır olmaq, onların tətbiqi məsələlərində beynəlxalq səviyyədən geri qalmamaq, hətta onu qabaqlamaq kimi önəmli problemləri qarşıya qoyur. Göstərilən və digər amillərin təsiri altında marketinq elmi də digər elm sahələri kimi metod və funksiyalar, eləcə də iş prinsipləri baxımından mütəmadi dəyişikliklərə məruz qalır və təkmilləşir. İstehsalın, ticarətin, tələbin, təklifin və s. yeni metodları formalaşdıqca, bütün bu proseslərin önündə duran marketinqə də yeni yanaşmalar, yeni baxışlar yaranır. Bu məqalədə dünyada mövcud olan ən modern marketinq metodlarının iqtisadiyyatımızın əsasını təşkil edən sahibkarların biznes fəaliyyətlərinə tətbiqi məsələləri işıqlandırılmışdır.
Müəllifin başqa məqaləsi yoxdur!
-
İşğaldan azad olunan ərazilərdə kənd təsərrüfatının inkişaf istiqamətləri
L. Cabbarlı • UOT: 332.1, 338.49 • 2022 -
Kənd təsərrüfatının kooperasiya və inteqrasiya əlaqələri: müasir yanaşmalar və inkişaf meyilləri
V. Abbasov, A. Hüseynli • UOT: 334.73, 338.43, 631.115 • 2020 -
Ağıllı kənd təsərrüfatı və innovasiya siyasətinin əsas istiqamətləri
M. Rzayev • UOT: 338.2, 338.43 • 2022 -
Azərbaycanda aqrar sahənin inkişafında informasiya-kommunikasiya texnologiyalarının səmərəliliyinin qiymətləndirilməsi
G. Bədirzadə • UOT: 631.145:004, 338.43 • 2020 -
Aqrar sahədə informasiya və məsləhət xidmətlərinin inkişafında xarici və yerli təcrübə
H. Namazova • UOT: 338.43, 338.46 • 2022 -
Kənd təsərrüfatı istehsalçılarının kreditqaytarma qabiliyyətinin və kreditlə təminat səviyyəsinin yüksəldilməsi
Ü. Məmmədova • UOT: 336.648, 338.434 • 2020 -
Kür-Araz ovalığının işğaldan azad olunmuş ərazilərinin fitosenozları
A. Hüseynova, Ş. Əfəndiyeva • УДК: 58.009, 58.02 • 2022
-
Üzümçülük və şərabçılığın iqtisadi tənzimlənmə mexanizminin funksiyaları və modelləri
L. Hacıyeva • UOT: 338.23, 338.43:633/635 • 2022 -
Torpaq və su ehtiyatlarının qorunması və yaxınlaşdırılması
B. Cəfərzadə • UOT: 332.37, 556 • 2022 -
Ərzaq təhlükəsizliyinin təmin edilməsində aqrar əsaslı klasterlərin rolu
X. Quluyeva • UOT: 334.75, 338. 436, 338.439 • 2022 -
İqlim dəyişmələri şəraitində suvarma əkinçiliyində su və torpaq ehtiyatlarından istifadənin informasiya təminatı məsələləri
M. Rzayev • UOT: 004, 330.15, 332.362, 633/635 • 2020 -
Koronavirus pandemiyasının ərzaq təhlükəsizliyinin dayanıqlılığına təsiri
Ə. Cəlilov • UOT: 339.97, 334.34. • 2022 -
Aerokosmik verilənlər əsasında torpaq xəritələrinin tərtibi
A. Ağbabalı • UOT: 912.412, 912.43:338.43 • 2022 -
Azərbaycanda əmtəələr üzrə törəmə maliyyə alətləri bazarının təşkilinin fundamental əsasları
V. Namazov • UOT: 336.761.6, 336.764/768, 339.172 • 2022 -
Aqrar sahədə sahibkarlıq və biznes fəaliyyətinin spesifik xüsusiyyətləri
R. Əsgərov • UOT: 338.43, 631.15 • 2022
Hikmət. Nəsibov
Tərəvəzçilik Elmi Tədqiqat İnstitutunun İdarə heyətinin istehsalat üzrə sədr müavini