Müasir marketinq metodlarının rəqəmsallaşan iqtisadiyyata tətbiqi məsələləri
Orxan Balayev Arif |
|
Azərbaycan Respublikası Vergilər Nazirliyinin Tədris Mərkəzi | |
orxan.balayev@gmail.com |
İqtisadiyyatda rəqəmsal texnologiyaların tətbiqinin kütləvi hal alması, rəqəmsallaşmanın insan həyatının bütün sahələrinə sürətlə nüfuz etməsi, bu proseslərin qloballaşması və qloballaşmanın təşviq edilməsi kimi meyillər göstərir ki, dövlət, elm və bazar iştirakçıları rəqəmsal iqtisadiyyatın inkişaf prosesindən kənarda qala bilməz. Milli və qlobal çərçivədə gündən-günə bu meyilin artması baş verən və gələcəkdə gözlənilən dəyişikliklərə hazır olmaq, onların tətbiqi məsələlərində beynəlxalq səviyyədən geri qalmamaq, hətta onu qabaqlamaq kimi önəmli problemləri qarşıya qoyur. Göstərilən və digər amillərin təsiri altında marketinq elmi də digər elm sahələri kimi metod və funksiyalar, eləcə də iş prinsipləri baxımından mütəmadi dəyişikliklərə məruz qalır və təkmilləşir. İstehsalın, ticarətin, tələbin, təklifin və s. yeni metodları formalaşdıqca, bütün bu proseslərin önündə duran marketinqə də yeni yanaşmalar, yeni baxışlar yaranır. Bu məqalədə dünyada mövcud olan ən modern marketinq metodlarının iqtisadiyyatımızın əsasını təşkil edən sahibkarların biznes fəaliyyətlərinə tətbiqi məsələləri işıqlandırılmışdır.
Müəllifin başqa məqaləsi yoxdur!
-
Aqrar sahədə rəqabətqabiliyətlilik: dayanıqlı inkişaf kontekstində nəzəri yanaşmaların təhlili
N. Hacıyev • UOT: 338. 43.01, 338.432 • 2022 -
İnnovasiyalı inkişafın investisiya təminatı: aqrar-sənaye sahələrinin xüsusiyyətləri
F. İbrahimov • UOT: 338.43, 338.434 • 2022 -
Kənd təsərrüfatının maliyyə təminatının yaxşılaşdırılması istiqamətləri
M. Tükanov • UOT: 336.02:336.6, 338.43 • 2022 -
Müasir şəraitdə baramaçılığın inkişaf meyilləri
G. Səlimova, A. Səlimova • UOT: 338.43, 338.43.02, 338.436.3 • 2022 -
Ərzaq təhlükəsizliyinin təmin olunması məsələləri
T. Səfərli • UOT: 338.439, 338.439.053 338.439.6 • 2022 -
Qida təhlükəsizliyi tələblərinin pozulmasının iqtisadi təsirlərinin qiymətləndirilməsi
C. Bəbirova • UOT: 338.43, 339.543 • 2022 -
Subtropik bitkiçilik məhsulları istehsalının innovativ texnologiyalar əsasında genişləndirilməsi istiqamətləri
N. Qasımova • UOT: 338.43; 332.146 • 2022
-
Azərbaycan Respublikasında aqrar sahənin dayanıqlı inkişaf prinsipləri baxımından tənzimlənməsi
F. Fikrətzadə, P. Əliyev • UOT: 338.43, 338.43.02 • 2022 -
Azərbaycanda qabığı təmizlənmiş meşə fındığının ixracının təşviqi tədbirlərinin nəticələrinin qiymətləndirilməsi
R. Huseyn • UOT: 338.433, 339.5 • 2022 -
Aqrar sektorda özünüməşğulluğun formalaşması və inkişafı üzrə xarici təcrübənin qiymətləndirilməsi
Ə. Quliyev • UOT: 331.526, 339.9 • 2022 -
Efiopiyada kənd təsərrüfatı ilə emal sektoru arasında qarşılıqlı əlaqənin qiymətləndirilməsi
A. Mehari • UOT: 338.432, 338.439 • 2022 -
Kənd təsərrüfatında çoxfunksiyalılığın struktur xüsusiyyətləri
A. Səfərov • UOT: 338.432, 338.436 • 2022 -
Şəki-Zaqatala bölgəsinin suvarma şəraitində 2018-2019-cu illər üzrə tütün bitkisinin məhsuldarlıq göstəriciləri
Q. Kazımov • UOT: 631.58; 631.582 • 2022 -
Aqrar sığorta sahəsində dünya təcrübəsi və Azərbaycanda yeni sistemin formalaşması
G. Nağıyeva • UOT: 368.5, 368.51, 368.52 • 2022
Nailə. Əliyeva
Azərbaycan Dövlət İqtisad Universitetinin İqtisadiyyat kafedrasının dosenti, Aqrar Tədqiqatlar Mərkəzinin doktorantı
i.ü.f.d.
Umxanım. Ağakişiyeva
Azərbaycan İnşaat və Memarlıq Universiteti, İnformasiya texnologiyaları və sistemləri kafedrası, müəllim
Hikmət. Nəsibov
Tərəvəzçilik Elmi Tədqiqat İnstitutunun İdarə heyətinin istehsalat üzrə sədr müavini