Müasir marketinq metodlarının rəqəmsallaşan iqtisadiyyata tətbiqi məsələləri
Orxan Balayev Arif |
|
Azərbaycan Respublikası Vergilər Nazirliyinin Tədris Mərkəzi | |
orxan.balayev@gmail.com |
İqtisadiyyatda rəqəmsal texnologiyaların tətbiqinin kütləvi hal alması, rəqəmsallaşmanın insan həyatının bütün sahələrinə sürətlə nüfuz etməsi, bu proseslərin qloballaşması və qloballaşmanın təşviq edilməsi kimi meyillər göstərir ki, dövlət, elm və bazar iştirakçıları rəqəmsal iqtisadiyyatın inkişaf prosesindən kənarda qala bilməz. Milli və qlobal çərçivədə gündən-günə bu meyilin artması baş verən və gələcəkdə gözlənilən dəyişikliklərə hazır olmaq, onların tətbiqi məsələlərində beynəlxalq səviyyədən geri qalmamaq, hətta onu qabaqlamaq kimi önəmli problemləri qarşıya qoyur. Göstərilən və digər amillərin təsiri altında marketinq elmi də digər elm sahələri kimi metod və funksiyalar, eləcə də iş prinsipləri baxımından mütəmadi dəyişikliklərə məruz qalır və təkmilləşir. İstehsalın, ticarətin, tələbin, təklifin və s. yeni metodları formalaşdıqca, bütün bu proseslərin önündə duran marketinqə də yeni yanaşmalar, yeni baxışlar yaranır. Bu məqalədə dünyada mövcud olan ən modern marketinq metodlarının iqtisadiyyatımızın əsasını təşkil edən sahibkarların biznes fəaliyyətlərinə tətbiqi məsələləri işıqlandırılmışdır.
Müəllifin başqa məqaləsi yoxdur!
-
Rəqəmsal aqrar iqtisadiyyatın inkişafında dövlət - özəl bölmə tərəfdaşlığı
R. Balayev • UOT: 004.9, 334.021 • 2021 -
Yanacaq amilinin fermer təsərrüfatlarının səmərəliliyinə təsiri
S. İsmayılov, R. İsmayıllı • UOT: 338.43, 349.422.2, 631.172 • 2022 -
Ağıllı kənd təsərrüfatı və innovasiya siyasətinin əsas istiqamətləri
M. Rzayev • UOT: 338.2, 338.43 • 2022 -
Lerik rayonunda çayçılığın inkişaf perspektivləri
F. Quliyev • UOT: 338.43, 633/635 • 2022 -
Kənd yerlərində əhali məşğulluğunun səmərəliliyinin yüksəldilməsi istiqamətləri
S. Mustafayev • UOT: 338.43, 338.435 • 2021 -
Azərbaycanda əmtəələr üzrə törəmə maliyyə alətləri bazarının təşkilinin fundamental əsasları
V. Namazov • UOT: 336.761.6, 336.764/768, 339.172 • 2022
-
Aqrar sahədə mühasibat uçotunun təkmilləşdirilməsinin səmərəliliyinin yüksəldilməsində rolu
E. Zeynallı • UOT: 338.43, 338.5 • 2022 -
Aqrar-sənaye innovasiyaları üzrə dövlət - özəl bölmə tərəfdaşlığı layihələrinin tənzimlənməsi sisteminin xarakteristikası
R. İsgəndərov, F. Rzayev • UOT: 330. 334.7 • 2022 -
Aqrar sahədə sahibkarlıq fəaliyyətinin dəstəklənməsi istiqamətləri
Ş. Yusufova • UOT: 338.246, 338.435 • 2020 -
Azərbaycanın işğal altında olmuş ərazilərinin flora və bitkiliyi
A. Əsgərov • UOT: 58.006, 58.009 • 2022 -
Aqrar sahədə istehsal məqsədlərinin həyata keçirilməsinin monitorinqi
N. Hacıyeva • UOT: 338.43, 338.432, 631.1 • 2021 -
Rəqabətədavamlı aqrar emal sənayesinin formalaşdırılması amilləri
Z. Quliyev • UOT: 338.43, 338.45, 663, 664 • 2021 -
Kənd yerlərində əhali gəlirlərinin formalaşması
S. Mustafayev • UOT: 338.43, 338.435 • 2022
Hikmət. Nəsibov
Tərəvəzçilik Elmi Tədqiqat İnstitutunun İdarə heyətinin istehsalat üzrə sədr müavini
