Müasir marketinq metodlarının rəqəmsallaşan iqtisadiyyata tətbiqi məsələləri
Orxan Balayev Arif |
|
Azərbaycan Respublikası Vergilər Nazirliyinin Tədris Mərkəzi | |
orxan.balayev@gmail.com |
İqtisadiyyatda rəqəmsal texnologiyaların tətbiqinin kütləvi hal alması, rəqəmsallaşmanın insan həyatının bütün sahələrinə sürətlə nüfuz etməsi, bu proseslərin qloballaşması və qloballaşmanın təşviq edilməsi kimi meyillər göstərir ki, dövlət, elm və bazar iştirakçıları rəqəmsal iqtisadiyyatın inkişaf prosesindən kənarda qala bilməz. Milli və qlobal çərçivədə gündən-günə bu meyilin artması baş verən və gələcəkdə gözlənilən dəyişikliklərə hazır olmaq, onların tətbiqi məsələlərində beynəlxalq səviyyədən geri qalmamaq, hətta onu qabaqlamaq kimi önəmli problemləri qarşıya qoyur. Göstərilən və digər amillərin təsiri altında marketinq elmi də digər elm sahələri kimi metod və funksiyalar, eləcə də iş prinsipləri baxımından mütəmadi dəyişikliklərə məruz qalır və təkmilləşir. İstehsalın, ticarətin, tələbin, təklifin və s. yeni metodları formalaşdıqca, bütün bu proseslərin önündə duran marketinqə də yeni yanaşmalar, yeni baxışlar yaranır. Bu məqalədə dünyada mövcud olan ən modern marketinq metodlarının iqtisadiyyatımızın əsasını təşkil edən sahibkarların biznes fəaliyyətlərinə tətbiqi məsələləri işıqlandırılmışdır.
Müəllifin başqa məqaləsi yoxdur!
-
Azərbaycanda əmtəələr üzrə törəmə maliyyə alətləri bazarının təşkilinin fundamental əsasları
V. Namazov • UOT: 336.761.6, 336.764/768, 339.172 • 2022 -
Camışçılıqda damazlıq işinin təkmilləşdirilməsi
E. Lətifova • UOT: 338.43, 636/637:338.23 • 2022 -
Otlaqlardan istifadənin səmərəliliyinin artırılması
S. Seyfəddinov • УДК: 633.2.031, 633.2.033 • 2022 -
Kənd yerlərində əhali məşğulluğunun səmərəliliyinin yüksəldilməsi istiqamətləri
S. Mustafayev • UOT: 338.43, 338.435 • 2021 -
Aerokosmik verilənlər əsasında torpaq xəritələrinin tərtibi
A. Ağbabalı • UOT: 912.412, 912.43:338.43 • 2022 -
Aqrar sahədə sahibkarlıq fəaliyyətinin dəstəklənməsi istiqamətləri
Ş. Yusufova • UOT: 338.246, 338.435 • 2020 -
Aqrar sahədə sahibkarlıq və biznes fəaliyyətinin spesifik xüsusiyyətləri
R. Əsgərov • UOT: 338.43, 631.15 • 2022 -
Aqrar sahədə istehsal məqsədlərinin həyata keçirilməsinin monitorinqi
N. Hacıyeva • UOT: 338.43, 338.432, 631.1 • 2021
-
Aqrar sahədə innovativ idarəetmə: effektiv strateji planlaşdırma yanaşması
Z. Abbasova • UOT: 338.244, 338.43, 631.1 • 2021 -
Rəqabətədavamlı aqrar emal sənayesinin formalaşdırılması amilləri
Z. Quliyev • UOT: 338.43, 338.45, 663, 664 • 2021 -
Kənd yerlərində əhali gəlirlərinin formalaşması
S. Mustafayev • UOT: 338.43, 338.435 • 2022 -
Aqrar-sənaye innovasiyaları üzrə dövlət - özəl bölmə tərəfdaşlığı layihələrinin tənzimlənməsi sisteminin xarakteristikası
R. İsgəndərov, F. Rzayev • UOT: 330. 334.7 • 2022 -
Azərbaycanda aqrar sığortanın inkişaf xüsusiyyətləri
V. Nağıyeva • UOT: 336.055, 338.43 • 2022 -
Qloballaşma şəraitində regional inkişafın paradiqması
V. Rüstəmov • UOT: 332.14 • 2022 -
Logistika təminatının yaxşılaşdırılması imkanları: ölkələrarası müqayisə konteksində baxış
S. Məhərrəmov • UOT: 338.47, 339.5:339.9 • 2022 -
Kənd təsərrüfatı müəssisəsində əmək məhsuldarlığının təhlili
Q. Mirzəyev • UOT: 338.43, 658.3 • 2022
Vüqar. Mehdiyev
Azərbaycan Kooperasiya Universiteti, “Mühasibat uçotu və audit” kafedrası
i.ü.f.d., dosent
İradə. Hüseynova
Azərbaycan Milli Elmlər Akademiyasının vitse-prezidenti, Molekulyar Biologiya və Biotexnologiyalar İnstitutunun direktoru
akademik