Müasir marketinq metodlarının rəqəmsallaşan iqtisadiyyata tətbiqi məsələləri
Orxan Balayev Arif |
|
Azərbaycan Respublikası Vergilər Nazirliyinin Tədris Mərkəzi | |
orxan.balayev@gmail.com |
İqtisadiyyatda rəqəmsal texnologiyaların tətbiqinin kütləvi hal alması, rəqəmsallaşmanın insan həyatının bütün sahələrinə sürətlə nüfuz etməsi, bu proseslərin qloballaşması və qloballaşmanın təşviq edilməsi kimi meyillər göstərir ki, dövlət, elm və bazar iştirakçıları rəqəmsal iqtisadiyyatın inkişaf prosesindən kənarda qala bilməz. Milli və qlobal çərçivədə gündən-günə bu meyilin artması baş verən və gələcəkdə gözlənilən dəyişikliklərə hazır olmaq, onların tətbiqi məsələlərində beynəlxalq səviyyədən geri qalmamaq, hətta onu qabaqlamaq kimi önəmli problemləri qarşıya qoyur. Göstərilən və digər amillərin təsiri altında marketinq elmi də digər elm sahələri kimi metod və funksiyalar, eləcə də iş prinsipləri baxımından mütəmadi dəyişikliklərə məruz qalır və təkmilləşir. İstehsalın, ticarətin, tələbin, təklifin və s. yeni metodları formalaşdıqca, bütün bu proseslərin önündə duran marketinqə də yeni yanaşmalar, yeni baxışlar yaranır. Bu məqalədə dünyada mövcud olan ən modern marketinq metodlarının iqtisadiyyatımızın əsasını təşkil edən sahibkarların biznes fəaliyyətlərinə tətbiqi məsələləri işıqlandırılmışdır.
Müəllifin başqa məqaləsi yoxdur!
-
Konserv sənayesində iqtisadi səmərəliliyin artırılması amilləri
E. Şükürova, V. Abbasov • UOT: 338.43, 664 : 338.514 • 2022 -
Nəticəəsasli monitorinq və qiymətləndirmənin konseptual əsaslari və aqrar sahədə tətbiqi məsələləri
F. Qasımlı • UOT: 338 • 2020 -
Kənd təsərrüfatında torpaqların konsolidasiyasının institusional mexanizminin formalaşdırılması təcrübələri
K. Məmmədova • UOT: 332.36, 338.43 • 2020 -
Kənd təsərrüfatı müəssisəsində əmək məhsuldarlığının təhlili
Q. Mirzəyev • UOT: 338.43, 658.3 • 2022 -
Logistika təminatının yaxşılaşdırılması imkanları: ölkələrarası müqayisə konteksində baxış
S. Məhərrəmov • UOT: 338.47, 339.5:339.9 • 2022 -
Azərbaycanda ipək məhsullarının ixrac potensialının artırılması istiqamətləri
S. Vəliyeva • UOT: 338.45, 339.5, 636/637 • 2021
-
İşğal altında olmuş ərazilərdə kənd təsərrüfatı torpaqlarının potensialının dəyərləndirilməsi
A. Vəliyev • UOT: 63; 574.062; 33 • 2020 -
Kənd təsərrüfatında enerji istehlakı: səmərəlilik və dayanıqlılıq kontekstlərində baxış
H. Xəlilov • UOT: 338.43, 338.432 • 2020 -
Aqrobiznes sferasında bazar infrastrukturunun inkişaf amilləri
M. Məmmədova • UOT: 338.431.4, 338.433.4 • 2020 -
Yeyinti məhsulları istehsalı sahəsində innovasiya fəallığının qiymətləndirilməsi
Ü. Rəsulova • UOT: 33.05, 338.36, 338.45 • 2020 -
Azərbaycanın bitkiçilik məhsullarının beynəlxalq rəqabətqabiliyyətliliyi
R. Huseyn, N. Şalbuzov • UOT: 338.4, 339.5 • 2020 -
Orqanik kənd təsərrüfatı məhsullarının istehsalı və satış bazarları
A. Abbasov • UOT: 330. 338. 631.9 • 2020 -
Azərbaycanda kənd təsərrüfatının inkişafı və dövlət-özəl əməkdaşlığı
T. Nağıbəyli • UOT: 334.78, 338.43 • 2022 -
Qida istehsalı müəssisələrində innovasiyanın tətbiqinə təsir edən amillər
Ə. Mehdiyev • UOT: 338.43, 664 • 2021

Elçin. Salahov
Azərbaycan Dövlət Aqrar Universitetinin Maliyyə və iqtisadi nəzəriyyə kafedrasının dosenti
i.ü.f.d.