Müasir marketinq metodlarının rəqəmsallaşan iqtisadiyyata tətbiqi məsələləri
![]() |
Orxan Balayev Arif |
| Azərbaycan Respublikası Vergilər Nazirliyinin Tədris Mərkəzi | |
| orxanbalayev@gmail.com |
UOT: 339.13, 339.138
İqtisadiyyatda rəqəmsal texnologiyaların tətbiqinin kütləvi hal alması, rəqəmsallaşmanın insan həyatının bütün sahələrinə sürətlə nüfuz etməsi, bu proseslərin qloballaşması və qloballaşmanın təşviq edilməsi kimi meyillər göstərir ki, dövlət, elm və bazar iştirakçıları rəqəmsal iqtisadiyyatın inkişaf prosesindən kənarda qala bilməz. Milli və qlobal çərçivədə gündən-günə bu meyilin artması baş verən və gələcəkdə gözlənilən dəyişikliklərə hazır olmaq, onların tətbiqi məsələlərində beynəlxalq səviyyədən geri qalmamaq, hətta onu qabaqlamaq kimi önəmli problemləri qarşıya qoyur. Göstərilən və digər amillərin təsiri altında marketinq elmi də digər elm sahələri kimi metod və funksiyalar, eləcə də iş prinsipləri baxımından mütəmadi dəyişikliklərə məruz qalır və təkmilləşir. İstehsalın, ticarətin, tələbin, təklifin və s. yeni metodları formalaşdıqca, bütün bu proseslərin önündə duran marketinqə də yeni yanaşmalar, yeni baxışlar yaranır. Bu məqalədə dünyada mövcud olan ən modern marketinq metodlarının iqtisadiyyatımızın əsasını təşkil edən sahibkarların biznes fəaliyyətlərinə tətbiqi məsələləri işıqlandırılmışdır.
Müəllifin başqa məqaləsi yoxdur!
-
Kənd təsərrüfatında enerji istehlakı: səmərəlilik və dayanıqlılıq kontekstlərində baxış
H. Xəlilov • UOT: 338.43, 338.432 • 2020 -
Kənd təsərrüfatı müəssisəsində əmək məhsuldarlığının təhlili
Q. Mirzəyev • UOT: 338.43, 658.3 • 2022 -
İşğal altında olmuş ərazilərdə kənd təsərrüfatı torpaqlarının potensialının dəyərləndirilməsi
A. Vəliyev • UOT: 63; 574.062; 33 • 2020 -
Azərbaycanda aqrar sığortanın inkişaf xüsusiyyətləri
V. Nağıyeva • UOT: 336.055, 338.43 • 2022 -
Aqrobiznes sferasında bazar infrastrukturunun inkişaf amilləri
M. Məmmədova • UOT: 338.431.4, 338.433.4 • 2020 -
Azərbaycanda təbii-kənd təsərrüfatı rayonlaşdırılmasının təkmilləşdirilməsi
A. Vəliyev • UOT: 63, 502, 911.2, 912 • 2020 -
Azərbaycanda ipək məhsullarının ixrac potensialının artırılması istiqamətləri
S. Vəliyeva • UOT: 338.45, 339.5, 636/637 • 2021
-
Heyvandarlıq məhsulları bazarının kompleks marketinq tədqiqi və inkişaf strategiyası
İ. Xeyirxəbərov • UOT: 338.43, 636/637:339.138 • 2022 -
Aerokosmik verilənlər əsasında torpaq xəritələrinin tərtibi
A. Ağbabalı • UOT: 912.412, 912.43:338.43 • 2022 -
Azərbaycanın taxıl və taxıl məhsulları bazarının marketinq tədqiqi
İ. Xeyirxəbərov • UOT: 63. 33. 65.01 • 2022 -
Azərbaycanın işğal altında olmuş ərazilərinin flora və bitkiliyi
A. Əsgərov • UOT: 58.006, 58.009 • 2022 -
Konserv sənayesində iqtisadi səmərəliliyin artırılması amilləri
E. Şükürova, V. Abbasov • UOT: 338.43, 664 : 338.514 • 2022 -
Kənd yerlərində əhali gəlirlərinin formalaşması
S. Mustafayev • UOT: 338.43, 338.435 • 2022 -
Bitkiçilik məhsulları ixracında qeyri-ənənəvi sahələrin potensialının reallaşdırılması
S. Vəliyeva • UOT: 338.43, 633/635:339.5 • 2021
Famil. Rüstəmov
Elm və Təhsil Nazirliyinin İqtisadiyyat İnstitutu, “Aqrar sektorun iqtisadi problemləri” şöbəsinin aparıcı elmi işçisi
i.ü.f.d., dosent
Cavid. Həsənov
Aqrar Tədqiqatlar Mərkəzinin Tədqiqatlar departamentinin baş mütəxəssisi,
Aqrar Tədqiqatlar Mərkəzinin doktorantı
Nneka. Osadolor
İqtisadiyyat fakültəsi, Benin Universiteti, Nigeriya; İqtisadiyyat fakültəsi, İbadan Universiteti, Nigeriya






