Kənd təsərrüfatı məhsullarının satış bazarlarının inkişaf amilləri
Xəyyam Cavadzadə Natiq, i.ü.f.d., dosent |
|
Azərbaycan Dövlət İqtisad Universiteti, UNEC | |
xayyam1984@mail.ru |
Kənd təsərrüfatı məhsullarının son istehlakçılara itkisiz və keyfiyyəti saxlanılmaqla çatdırılması müasir tələblərə uyğun satış infrastrukturunun yaradılması ilə bağlıdır. Məqalədə ölkəmizdə kənd təsərrüfatı məhsullarının topdan və pərakəndə satış bazarlarının təşkili məsələləri təhlil olunur, bu istiqamətdə baş verən irəliləyişlərin əsas istiqamətləri göstərilir. Eyni zamanda, kənd təsərrüfatı məhsulları bazarının inkişafına təsir göstərən amillər araşdırılır. Göstərilən istiqamətdə modern infrastrukturun yaradılması və müvafiq tənzimləmə mexanizmlərinin formalaşdırılması məsələlərinə baxılır.
Müəllifin başqa məqaləsi yoxdur!


Pərviz. Əliyev
Aqrar Tədqiqatlar Mərkəzinin Tədqiqatlar departamentinin direktoru,
Aqrar Tədqiqatlar Mərkəzinin dissertantı
Vüqar. Mehdiyev
Azərbaycan Kooperasiya Universiteti, “Mühasibat uçotu və audit” kafedrası
i.ü.f.d., dosent

Lotanna. Emediegwu
Mançester Universiteti, iqtisadiyyat fakültəsi, Böyük Britaniya; İlorin Universiteti, kənd təsərrüfatının iqtisadiyyatı fakültəsi, Nigeriya; İqtisadiyyat, siyasət və beynəlxalq ticarət fakültəsi, Mançester Paytaxt Universiteti, Böyük Britaniya

Ərşad. Yaşar
Kənd Təsərrüfatı Nazirliyinin Torpaqdan istifadəyə nəzarət şöbəsinin Torpaqların identifikasiyası və coğrafi məlumatlar sektorunun müdiri
