Kənd təsərrüfatı məhsullarının satış bazarlarının inkişaf amilləri
Xəyyam Cavadzadə Natiq, i.ü.f.d., dosent |
|
Azərbaycan Dövlət İqtisad Universiteti, UNEC | |
xayyam1984@mail.ru |
Kənd təsərrüfatı məhsullarının son istehlakçılara itkisiz və keyfiyyəti saxlanılmaqla çatdırılması müasir tələblərə uyğun satış infrastrukturunun yaradılması ilə bağlıdır. Məqalədə ölkəmizdə kənd təsərrüfatı məhsullarının topdan və pərakəndə satış bazarlarının təşkili məsələləri təhlil olunur, bu istiqamətdə baş verən irəliləyişlərin əsas istiqamətləri göstərilir. Eyni zamanda, kənd təsərrüfatı məhsulları bazarının inkişafına təsir göstərən amillər araşdırılır. Göstərilən istiqamətdə modern infrastrukturun yaradılması və müvafiq tənzimləmə mexanizmlərinin formalaşdırılması məsələlərinə baxılır.
Müəllifin başqa məqaləsi yoxdur!
Fuad. İbrahimov
“Sosial-iqtisadi və Ekoloji Tədqiqatlar Mərkəzi” İctimai Birliyinin iqtisadi məsələlər üzrə eksperti
i.ü.f.d.
Nailə. Əliyeva
Azərbaycan Dövlət İqtisad Universitetinin İqtisadiyyat kafedrasının dosenti, Aqrar Tədqiqatlar Mərkəzinin doktorantı
i.ü.f.d.

Okiemua. Okoror
İqtisadiyyat fakültəsi, Benin Universiteti, Nigeriya; İqtisadiyyat fakültəsi, Reading Universiteti, Böyük Britaniya
Cubril. Animaşaun
Mançester Universiteti, iqtisadiyyat fakültəsi, Böyük Britaniya; / İlorin Universiteti, kənd təsərrüfatının iqtisadiyyatı fakültəsi, Nigeriya

Lotanna. Emediegwu
Mançester Universiteti, iqtisadiyyat fakültəsi, Böyük Britaniya; İlorin Universiteti, kənd təsərrüfatının iqtisadiyyatı fakültəsi, Nigeriya; İqtisadiyyat, siyasət və beynəlxalq ticarət fakültəsi, Mançester Paytaxt Universiteti, Böyük Britaniya