Azərbaycanda aqrar-sənaye məhsulları üzrə idxalı əvəzetmə və ixracın genişləndirilməsi potensialı
Nailə Əliyeva Rauf, i.ü.f.d. |
|
Azərbaycan Dövlət İqtisad Universitetinin İqtisadiyyat kafedrasının dosenti, Aqrar Tədqiqatlar Mərkəzinin doktorantı | |
aliyevanaila@rambler.ru |
XülasəMüasir mərhələdə Azərbaycanda aqrar-sənaye istehsalının inkişafı həm daxili ehtiyacların ödənilməsinə, həm də ixracın genişləndirilməsinə yönəlib. Bu gün ölkəmiz “Made in Azerbaijan” milli brendini xarici bazarlarda fəal şəkildə tanıtmaqla ixrac coğrafiyasını genişləndirməkdədir. Qeyri-neft məhsullarının ixracı ilə məşğul olan şəxslər üçün ixrac təşviqlərinin tətbiqi bu məhsulların daxili istehsalını və ixracını xeyli artırmışdır. Məhz bu məqsədlə bir müddət əvvəl İqtisadiyyat Nazirliyinin dəstəyi ilə şərab, nar, fındıq, meyvə və tərəvəz, xurma, arı məhsulları və s. istehsalçıları və ixracatçıları birliyi yaradılıb.
“Made in Azerbaijan” brendi altında yerli məhsullar artıq bir çox beynəlxalq sərgidə nümayiş etdirilib. Bir sıra ölkələrdə Azərbaycanın Ticarət evləri açılıb. Bundan əlavə, idxalı əvəzetmə potensialından rasional istifadə, ərzaq təhlükəsizliyinin təmin edilməsi və ixrac potensialının artırılması üçün aqroparkların yaradılması işləri davam etdirilir.
Müəllifin başqa məqaləsi yoxdur!
Nneka. Osadolor
İqtisadiyyat fakültəsi, Benin Universiteti, Nigeriya; İqtisadiyyat fakültəsi, İbadan Universiteti, Nigeriya
Cubril. Animaşaun
Mançester Universiteti, iqtisadiyyat fakültəsi, Böyük Britaniya; / İlorin Universiteti, kənd təsərrüfatının iqtisadiyyatı fakültəsi, Nigeriya