Azərbaycanın taxıl və taxıl məhsulları bazarının marketinq tədqiqi
![]() |
İsmayıl Xeyirxəbərov Mahmud, i.ü.f.d., dosent |
Azərbaycan Dövlət İqtisad Universiteti (UNEC) | |
xeyirxeberov@list.ru |
Məqalədə taxıl və taxıl məhsulları bazarının marketinq tədqiqi aparılmışdır. Taxıl və taxıl məhsulları üzrə xarici bazarlardan asılılıq və ölkədə ərzaqlıq buğdanın keyfiyyətinin aşağı olması marketinq problemi kimi müəyyənləşdirilmişdir. Taxıl və taxıl məhsulları bazarında müşahidə edilən bu problemlərin həlli məqsədilə elmi əsaslandırılmış təkliflər verilmişdir.
Heyvandarlıq məhsulları bazarının kompleks marketinq tədqiqi və inkişaf strategiyası
Məqalədə heyvandarlıq məhsulları bazarının marketinq tədqiqi aparılmışdır. Ərzaq bazarının heyvandarlıq məhsulları seqmentinə məhsullar təklif edən müəssisə və ...
![](img/author/small-famil-rustemov118.jpg)
Famil. Rüstəmov
Elm və Təhsil Nazirliyinin İqtisadiyyat İnstitutu, “Aqrar sektorun iqtisadi problemləri” şöbəsinin aparıcı elmi işçisi
i.ü.f.d., dosent
![Cover](img/article/small_house-income.jpg)
![Cover](img/article/small_476.jpg)
![](img/author/small-firdovsi-fikretzade.jpg)
Firdovsi. Fikrətzadə
Aqrar Tədqiqatlar Mərkəzinin direktoru, İqtisadi İslahatlar Elmi Tədqiqat İnstitutunun doktorantı
i.ü.f.d.