Müasir marketinq metodlarının rəqəmsallaşan iqtisadiyyata tətbiqi məsələləri
Orxan Balayev Arif |
|
Azərbaycan Respublikası Vergilər Nazirliyinin Tədris Mərkəzi | |
orxan.balayev@gmail.com |
İqtisadiyyatda rəqəmsal texnologiyaların tətbiqinin kütləvi hal alması, rəqəmsallaşmanın insan həyatının bütün sahələrinə sürətlə nüfuz etməsi, bu proseslərin qloballaşması və qloballaşmanın təşviq edilməsi kimi meyillər göstərir ki, dövlət, elm və bazar iştirakçıları rəqəmsal iqtisadiyyatın inkişaf prosesindən kənarda qala bilməz. Milli və qlobal çərçivədə gündən-günə bu meyilin artması baş verən və gələcəkdə gözlənilən dəyişikliklərə hazır olmaq, onların tətbiqi məsələlərində beynəlxalq səviyyədən geri qalmamaq, hətta onu qabaqlamaq kimi önəmli problemləri qarşıya qoyur. Göstərilən və digər amillərin təsiri altında marketinq elmi də digər elm sahələri kimi metod və funksiyalar, eləcə də iş prinsipləri baxımından mütəmadi dəyişikliklərə məruz qalır və təkmilləşir. İstehsalın, ticarətin, tələbin, təklifin və s. yeni metodları formalaşdıqca, bütün bu proseslərin önündə duran marketinqə də yeni yanaşmalar, yeni baxışlar yaranır. Bu məqalədə dünyada mövcud olan ən modern marketinq metodlarının iqtisadiyyatımızın əsasını təşkil edən sahibkarların biznes fəaliyyətlərinə tətbiqi məsələləri işıqlandırılmışdır.
Müəllifin başqa məqaləsi yoxdur!
-
Kənd təsərrüfatı məhsulları bazarında qiymət fərqinin aradan qaldırılması: beynəlxalq həllər və ən uğurlu təcrübələr
A. Qədəşov • UDC: 338.43, 631.15, 631.17 • 2023 -
Bioloji aktivlər üzrə məsrəflərin kapitallaşdırılması əməliyyatlarının uçotunun təkmilləşdirilməsi
V. Mehdiyev • UOT: 338.43, 338.512: 636/637 • 2024 -
Azərbaycanda buğdanın məhsuldarlığına təsir edən əsas amillərin təhlili və ekonometrik qiymətləndirilməsi
T. Musayev, C. Həsənov • UOT: 338.43, 330.15, 633.11, 519.862.6 • 2024 -
Kənd təsərrüfatında nəzarət və auditin təşkili
S. Quliyeva • UOT: 33.336/63 • 2024 -
Qida sənayesində istehsal əlaqələrinin tənzimlənməsi
V. Abbasov, T. Qorçiyeva • UOT: 63.33, 330.54, 330.554 • 2024 -
Azərbaycanda kənd təsərrüfatının digər sahələrlə qarşılıqlı əlaqələrinin qiymətləndirilməsi
T. Musayev • UOT: 338.43, 330.44, 303.725.34 • 2024 -
Heyvandarlıq Elmi-Tədqiqat İnstitutunda ISO 9001:2015 standartının tətbiqi: təcrübə və tövsiyələr
Q. Şərifov • UOT: 006.35; 001.891; 631.1 • 2024 -
Kənd təsərrüfatı istehsalçılarının maliyyə vasitələrinə çıxış imkanlarının genişləndirilməsi mexanizmləri
R. Alıyev • UOT: 338.43: 336.7, 336.77 • 2024
-
Effektiv tənzimləmə yolu ilə soğan itkisinin azaldılması: soğan təchizat zəncirinin kompleks qiymətləndirilməsi
P. Əliyev • UOT: 338.23, 338.43 • 2024 -
Azərbaycanda qoyunçuluğun tarixi keçmişi, müasir vəziyyəti və inkişaf perspektivləri
R. İsgəndərov, F. Rüstəmov • UOT: 636/639, 338.439 • 2024 -
Azərbaycan Respublikasında meyvəçilik sektorunun ixrac tendensiyaları: müqayisəli təhlil
Y. Axundov • UOT: 338.43, 339.5, 634.1 • 2024 -
Buğda üzrə özünütəminetmə və onun ərzaq təhlükəsizliyində rolu
N. Şalbuzov • UOT: 338.436633/635, 338.439.68 • 2023 -
Kənd təsərrüfatı əlavə dəyərinə təsir edən iqtisadi və iqlim faktorlarının ekonometrik qiymətləndirilməsi
T. Musayev • UOT: 330.45, 338.43 • 2023 -
Aqrar sahədə indeksli sığorta: dünya təcrübəsinə və Azərbaycanda tətbiq imkanlarına baxış
X. Qafarlı • UOT: 338.43, 338.434: 368.5 • 2023 -
Aqrotexniki xidmətlərin və icarə haqqının texnikanın iş saatına görə dəyərləndirilməsi
İ. İsmayılov • UOT: 631.173 • 2023
![](img/author/small-famil-rustemov118.jpg)
Famil. Rüstəmov
Elm və Təhsil Nazirliyinin İqtisadiyyat İnstitutu, “Aqrar sektorun iqtisadi problemləri” şöbəsinin aparıcı elmi işçisi
i.ü.f.d., dosent
Vüqar. Mehdiyev
Azərbaycan Kooperasiya Universiteti, “Mühasibat uçotu və audit” kafedrası
i.ü.f.d., dosent