Müasir marketinq metodlarının rəqəmsallaşan iqtisadiyyata tətbiqi məsələləri
Orxan Balayev Arif |
|
Azərbaycan Respublikası Vergilər Nazirliyinin Tədris Mərkəzi | |
orxan.balayev@gmail.com |
İqtisadiyyatda rəqəmsal texnologiyaların tətbiqinin kütləvi hal alması, rəqəmsallaşmanın insan həyatının bütün sahələrinə sürətlə nüfuz etməsi, bu proseslərin qloballaşması və qloballaşmanın təşviq edilməsi kimi meyillər göstərir ki, dövlət, elm və bazar iştirakçıları rəqəmsal iqtisadiyyatın inkişaf prosesindən kənarda qala bilməz. Milli və qlobal çərçivədə gündən-günə bu meyilin artması baş verən və gələcəkdə gözlənilən dəyişikliklərə hazır olmaq, onların tətbiqi məsələlərində beynəlxalq səviyyədən geri qalmamaq, hətta onu qabaqlamaq kimi önəmli problemləri qarşıya qoyur. Göstərilən və digər amillərin təsiri altında marketinq elmi də digər elm sahələri kimi metod və funksiyalar, eləcə də iş prinsipləri baxımından mütəmadi dəyişikliklərə məruz qalır və təkmilləşir. İstehsalın, ticarətin, tələbin, təklifin və s. yeni metodları formalaşdıqca, bütün bu proseslərin önündə duran marketinqə də yeni yanaşmalar, yeni baxışlar yaranır. Bu məqalədə dünyada mövcud olan ən modern marketinq metodlarının iqtisadiyyatımızın əsasını təşkil edən sahibkarların biznes fəaliyyətlərinə tətbiqi məsələləri işıqlandırılmışdır.
Müəllifin başqa məqaləsi yoxdur!
-
Azərbaycanda kənd təsərrüfatı ilə yeyinti sənayesinin inteqrasiyasının inkişaf prioritetləri
İ. İbrahimov • UOT: 334.75. 338.43, 664 • 2021 -
Aqrar sahənin inkişafında rəqəmsallaşdırmanın yeri və rolu
Z. Əsədov • UOT: 004.9, 334.48 • 2021 -
Kənd təsərrüfatına yararlı torpaqlardan səmərəli istifadə mexanizmləri
A. Vəliyev • UOT: 63. 504.062. 631.16 • 2022 -
Ərzaq təhlükəsizliyinin milli təhlükəsizlik sistemində yeri
E. Əkbərov • UOT: 330. 338.43 • 2022 -
Azərbaycanda aqrar-sənaye məhsulları üzrə idxalı əvəzetmə və ixracın genişləndirilməsi potensialı
N. Əliyeva • УДК: 338.43, 339.5 • 2021 -
Bitkiçilik məhsulları ixracında qeyri-ənənəvi sahələrin potensialının reallaşdırılması
S. Vəliyeva • UOT: 338.43, 633/635:339.5 • 2021 -
Kənd təsərrüfatı məhsulları ilə özünütəminat səviyyəsi və bazarın inkişaf amilləri
F. Süleymanov, V. Abbasov • UOT: 338.43, 339.1 • 2021
-
Azərbaycanda üzüm və şərab ixracının mövcud vəziyyəti və artırılması imkanları
S. Vəliyeva • UOT: 631.2. 663.2 • 2019 -
Kənd təsərrüfatının dayanıqlı inkişafının qeyri-neft ixracının artmasına təsiri
S. Vəliyeva • UOT: 338.43, 339.5 • 2021 -
Aqrar sahədə i̇nnovasi̇yali i̇nki̇şaf potensi̇ali və onun reallaşdirilmasi mühi̇ti̇ni̇n dəyərləndi̇ri̇lməsi̇nə yanaşmalar
N. Səttərova • UOT: 330.341.1:62 • 2022 -
Azərbaycan Respublikasında kənd təsərrüfatı və ərzaq məhsullarının ixracının dövlət tənzimləməsinin nəticələrinin qiymətləndirilməsi
P. Əliyev • UOT: 338.43, 339.5, 339.543 • 2021 -
Aqrobiznes məhsullarının reallaşdırılması sistemində struktur dəyişikliklər
A. Şükürova • UOT: 330. 339.1:339.3 • 2020 -
Kənd təsərrüfatında kooperasiya münasibətlərinin inkişaf istiqamətləri
A. Hüseynova • UOT: 334.73, 631.115.08 • 2021 -
Əlavə dəyər vergisinin kənd təsərrüfatında investisiya fəallığına təsirinin nəzəri və praktiki aspektləri
B. Əhmədov • UOT: 338.43, 336.027, 336.22 • 2020 -
Aqrar-sənaye sahəsində innovasiya proseslərinə əsaslanan dayanıqlı inkişafın təmin edilməsi istiqamətləri
F. Hüseynov, T. Hüseynov • UDC: 338.22.01, 338.43 • 2020
Savalan. Seyfəddinov
Əkinçilik Elmi-Tədqiqat İnstitutunun böyük elmi işçisi
aqrar elmlər üzrə fəlsəfə doktoru

Famil. Rüstəmov
Elm və Təhsil Nazirliyinin İqtisadiyyat İnstitutu, “Aqrar sektorun iqtisadi problemləri” şöbəsinin aparıcı elmi işçisi
i.ü.f.d., dosent