Müasir marketinq metodlarının rəqəmsallaşan iqtisadiyyata tətbiqi məsələləri
![]() |
Orxan Balayev Arif |
Azərbaycan Respublikası Vergilər Nazirliyinin Tədris Mərkəzi | |
orxanbalayev@gmail.com |
UOT: 339.13, 339.138
İqtisadiyyatda rəqəmsal texnologiyaların tətbiqinin kütləvi hal alması, rəqəmsallaşmanın insan həyatının bütün sahələrinə sürətlə nüfuz etməsi, bu proseslərin qloballaşması və qloballaşmanın təşviq edilməsi kimi meyillər göstərir ki, dövlət, elm və bazar iştirakçıları rəqəmsal iqtisadiyyatın inkişaf prosesindən kənarda qala bilməz. Milli və qlobal çərçivədə gündən-günə bu meyilin artması baş verən və gələcəkdə gözlənilən dəyişikliklərə hazır olmaq, onların tətbiqi məsələlərində beynəlxalq səviyyədən geri qalmamaq, hətta onu qabaqlamaq kimi önəmli problemləri qarşıya qoyur. Göstərilən və digər amillərin təsiri altında marketinq elmi də digər elm sahələri kimi metod və funksiyalar, eləcə də iş prinsipləri baxımından mütəmadi dəyişikliklərə məruz qalır və təkmilləşir. İstehsalın, ticarətin, tələbin, təklifin və s. yeni metodları formalaşdıqca, bütün bu proseslərin önündə duran marketinqə də yeni yanaşmalar, yeni baxışlar yaranır. Bu məqalədə dünyada mövcud olan ən modern marketinq metodlarının iqtisadiyyatımızın əsasını təşkil edən sahibkarların biznes fəaliyyətlərinə tətbiqi məsələləri işıqlandırılmışdır.
Müəllifin başqa məqaləsi yoxdur!
-
Bitkiçilik məhsulları ixracında qeyri-ənənəvi sahələrin potensialının reallaşdırılması
S. Vəliyeva • UOT: 338.43, 633/635:339.5 • 2021 -
Azərbaycanın bitkiçilik məhsullarının beynəlxalq rəqabətqabiliyyətliliyi
R. Huseyn, N. Şalbuzov • UOT: 338.4, 339.5 • 2020 -
Aqrobiznes sferasında bazar infrastrukturunun inkişaf amilləri
M. Məmmədova • UOT: 338.431.4, 338.433.4 • 2020 -
Kənd təsərrüfatına yararlı torpaqlardan səmərəli istifadə mexanizmləri
A. Vəliyev • UOT: 63. 504.062. 631.16 • 2022 -
Azərbaycanda kənd təsərrüfatının inkişafı və dövlət-özəl əməkdaşlığı
T. Nağıbəyli • UOT: 334.78, 338.43 • 2022 -
Orqanik kənd təsərrüfatı məhsullarının istehsalı və satış bazarları
A. Abbasov • UOT: 330. 338. 631.9 • 2020 -
Azərbaycanda aqrar-sənaye məhsulları üzrə idxalı əvəzetmə və ixracın genişləndirilməsi potensialı
N. Əliyeva • УДК: 338.43, 339.5 • 2021
-
Ərzaq təhlükəsizliyinin milli təhlükəsizlik sistemində yeri
E. Əkbərov • UOT: 330. 338.43 • 2022 -
Azərbaycanda kənd təsərrüfatı ilə yeyinti sənayesinin inteqrasiyasının inkişaf prioritetləri
İ. İbrahimov • UOT: 334.75. 338.43, 664 • 2021 -
Kənd təsərrüfatı məhsulları ilə özünütəminat səviyyəsi və bazarın inkişaf amilləri
F. Süleymanov, V. Abbasov • UOT: 338.43, 339.1 • 2021 -
Yeyinti məhsulları istehsalı sahəsində innovasiya fəallığının qiymətləndirilməsi
Ü. Rəsulova • UOT: 33.05, 338.36, 338.45 • 2020 -
Azərbaycan Respublikasında kənd təsərrüfatı və ərzaq məhsullarının ixracının dövlət tənzimləməsinin nəticələrinin qiymətləndirilməsi
P. Əliyev • UOT: 338.43, 339.5, 339.543 • 2021 -
Kənd təsərrüfatında kooperasiya münasibətlərinin inkişaf istiqamətləri
A. Hüseynova • UOT: 334.73, 631.115.08 • 2021 -
Əlavə dəyər vergisinin kənd təsərrüfatında investisiya fəallığına təsirinin nəzəri və praktiki aspektləri
B. Əhmədov • UOT: 338.43, 336.027, 336.22 • 2020 -
Aqrar-sənaye sahəsində innovasiya proseslərinə əsaslanan dayanıqlı inkişafın təmin edilməsi istiqamətləri
T. Hüseynov, F. Hüseynov • UDC: 338.22.01, 338.43 • 2020

Nicat. Muradov
Azərbaycan Respublikası Elm və Təhsil Nazirliyinin İqtisadiyyat İnstitutunun doktorantı

İbrahim. Cəfərov
Azərbaycan Dövlət Aqrar Universitetinin rektoru
AMEA-nın müxbir üzvü, k.t.e.d., professor