Müasir marketinq metodlarının rəqəmsallaşan iqtisadiyyata tətbiqi məsələləri
Orxan Balayev Arif |
|
Azərbaycan Respublikası Vergilər Nazirliyinin Tədris Mərkəzi | |
orxan.balayev@gmail.com |
İqtisadiyyatda rəqəmsal texnologiyaların tətbiqinin kütləvi hal alması, rəqəmsallaşmanın insan həyatının bütün sahələrinə sürətlə nüfuz etməsi, bu proseslərin qloballaşması və qloballaşmanın təşviq edilməsi kimi meyillər göstərir ki, dövlət, elm və bazar iştirakçıları rəqəmsal iqtisadiyyatın inkişaf prosesindən kənarda qala bilməz. Milli və qlobal çərçivədə gündən-günə bu meyilin artması baş verən və gələcəkdə gözlənilən dəyişikliklərə hazır olmaq, onların tətbiqi məsələlərində beynəlxalq səviyyədən geri qalmamaq, hətta onu qabaqlamaq kimi önəmli problemləri qarşıya qoyur. Göstərilən və digər amillərin təsiri altında marketinq elmi də digər elm sahələri kimi metod və funksiyalar, eləcə də iş prinsipləri baxımından mütəmadi dəyişikliklərə məruz qalır və təkmilləşir. İstehsalın, ticarətin, tələbin, təklifin və s. yeni metodları formalaşdıqca, bütün bu proseslərin önündə duran marketinqə də yeni yanaşmalar, yeni baxışlar yaranır. Bu məqalədə dünyada mövcud olan ən modern marketinq metodlarının iqtisadiyyatımızın əsasını təşkil edən sahibkarların biznes fəaliyyətlərinə tətbiqi məsələləri işıqlandırılmışdır.
Müəllifin başqa məqaləsi yoxdur!
-
Aqrar sahədə səmərəliliyin inteqral göstəricilərinin müəyyən edilməsinin metodoloji məsələləri
N. Qafarov • UOT: 338.43, 332.1 • 2021 -
Azərbaycan Respublikasında suvarma suyu üzrə tənzimləmə sisteminin təkmilləşdirilməsi istiqamətləri
F. Fikrətzadə, P. Əliyev • UOT: 330.15, 338.43, 633/635 • 2022 -
Kənd təsərrüfatında alternativ maliyyə alətlərindən istifadə imkanları
S. Ağayev • UOT: 336.77, 338.43 • 2021 -
Kənd təsərrüfatı məhsullarının istehsal xərclərinin aşağı salınması istiqamətləri
E. Quliyev • UOT: 330.4. 338.5 • 2020 -
Aqrar sahədə rəqəmsal mühitin formalaşmasinin əsas amilləri və təcrübi aspektləri
R. Balayev • UOT: 63. 51. 33. • 2020 -
Qi̇da sənayesi̇ sahələri̇ni̇n i̇nki̇şaf pri̇ori̇tetləri̇
T. Qorçiyeva, V. Abbasov • UOT: 63. 33. • 2022 -
Aqrar sahədə bazar infrastrukturunun inkişaf mexanizmi
M. Məmmədova • UOT: 338.431.4 • 2020 -
Kənd təsərrüfatında sahibkarlığın iqtisadi səmərəliliyinin meyarları və göstəriciləri
N. Mirzəyev • UOT: 338.432, 338.435 • 2021
-
Bazar münasibətləri şəraitində kənd təsərrüfatının maddi-texniki bazasının inkişaf mexanizmi
S. Məhərrəmova • UOT: 330. 338. 32 • 2020 -
Aqrar sferada istehsal potensialından istifadə səviyyəsinin qiymətləndirilməsi
V. Əmrahov • UOT: 338.43 • 2020 -
Kənd təsərrüfatında su ehti̇yatlarından i̇sti̇fadəni̇n aktual problemləri̇ və səmərəli̇li̇yi̇ məsələləri̇
M. Rzayev • UOT: 631.587. 631.6.02. 631.95. 338.054. • 2022 -
Aqrar bazarın gömrük-tarif alətləri vasitəsilə tənzimlənməsi
S. Hacıyeva • UOT: 339.166.8 :330.543 • 2020 -
Arıçılığın inkişafı və onun turizmə təsiri
Y. Hümbətov, N. Cavadov • UOT: 63.637. 69:379.8 • 2020 -
Ağıllı kənd təsərrüfatı və innovasiya siyasətinin əsas istiqamətləri
M. Rzayev • UOT: 338.2, 338.43 • 2020 -
Azərbaycan Respublikasında damazlıq quşçuluğun inkişaf amilləri
E. Lətifova • UOT: 338.43, 636/637:338.23 • 2021 -
Azərbaycanda tütün istehsalı və emalının inkişaf istiqamətləri
Y. Sadıqov • UOT: 633/635, 664 • 2021
Vüqar. Mehdiyev
Azərbaycan Kooperasiya Universiteti, “Mühasibat uçotu və audit” kafedrası
i.ü.f.d., dosent

Ərşad. Yaşar
Kənd Təsərrüfatı Nazirliyinin Torpaqdan istifadəyə nəzarət şöbəsinin Torpaqların identifikasiyası və coğrafi məlumatlar sektorunun müdiri