Müasir marketinq metodlarının rəqəmsallaşan iqtisadiyyata tətbiqi məsələləri
![]() |
Orxan Balayev Arif |
Azərbaycan Respublikası Vergilər Nazirliyinin Tədris Mərkəzi | |
orxanbalayev@gmail.com |
UOT: 339.13, 339.138
İqtisadiyyatda rəqəmsal texnologiyaların tətbiqinin kütləvi hal alması, rəqəmsallaşmanın insan həyatının bütün sahələrinə sürətlə nüfuz etməsi, bu proseslərin qloballaşması və qloballaşmanın təşviq edilməsi kimi meyillər göstərir ki, dövlət, elm və bazar iştirakçıları rəqəmsal iqtisadiyyatın inkişaf prosesindən kənarda qala bilməz. Milli və qlobal çərçivədə gündən-günə bu meyilin artması baş verən və gələcəkdə gözlənilən dəyişikliklərə hazır olmaq, onların tətbiqi məsələlərində beynəlxalq səviyyədən geri qalmamaq, hətta onu qabaqlamaq kimi önəmli problemləri qarşıya qoyur. Göstərilən və digər amillərin təsiri altında marketinq elmi də digər elm sahələri kimi metod və funksiyalar, eləcə də iş prinsipləri baxımından mütəmadi dəyişikliklərə məruz qalır və təkmilləşir. İstehsalın, ticarətin, tələbin, təklifin və s. yeni metodları formalaşdıqca, bütün bu proseslərin önündə duran marketinqə də yeni yanaşmalar, yeni baxışlar yaranır. Bu məqalədə dünyada mövcud olan ən modern marketinq metodlarının iqtisadiyyatımızın əsasını təşkil edən sahibkarların biznes fəaliyyətlərinə tətbiqi məsələləri işıqlandırılmışdır.
Müəllifin başqa məqaləsi yoxdur!
-
Aqrar-sənaye sahəsində innovasiya proseslərinə əsaslanan dayanıqlı inkişafın təmin edilməsi istiqamətləri
T. Hüseynov, F. Hüseynov • UDC: 338.22.01, 338.43 • 2020 -
Kənd təsərrüfatının dayanıqlı inkişafının qeyri-neft ixracının artmasına təsiri
S. Vəliyeva • UOT: 338.43, 339.5 • 2021 -
Logistika təminatının yaxşılaşdırılması imkanları: ölkələrarası müqayisə konteksində baxış
S. Məhərrəmov • UOT: 338.47, 339.5:339.9 • 2022 -
Aqrar sahədə innovativ idarəetmə: effektiv strateji planlaşdırma yanaşması
Z. Abbasova • UOT: 338.244, 338.43, 631.1 • 2021 -
Aqrar sahədə i̇nnovasi̇yali i̇nki̇şaf potensi̇ali və onun reallaşdirilmasi mühi̇ti̇ni̇n dəyərləndi̇ri̇lməsi̇nə yanaşmalar
N. Səttərova • UOT: 330.341.1:62 • 2022 -
Azərbaycanda üzüm və şərab ixracının mövcud vəziyyəti və artırılması imkanları
S. Vəliyeva • UOT: 631.2. 663.2 • 2019 -
Aqrar sahədə səmərəliliyin inteqral göstəricilərinin müəyyən edilməsinin metodoloji məsələləri
N. Qafarov • UOT: 338.43, 332.1 • 2021 -
Kənd təsərrüfatında alternativ maliyyə alətlərindən istifadə imkanları
S. Ağayev • UOT: 336.77, 338.43 • 2021
-
Aqrobiznes məhsullarının reallaşdırılması sistemində struktur dəyişikliklər
A. Şükürova • UOT: 330. 339.1:339.3 • 2020 -
Aqrar sahədə rəqəmsal mühitin formalaşmasinin əsas amilləri və təcrübi aspektləri
R. Balayev • UOT: 63. 51. 33. • 2020 -
Qida istehsalı müəssisələrində innovasiyanın tətbiqinə təsir edən amillər
Ə. Mehdiyev • UOT: 338.43, 664 • 2021 -
Qi̇da sənayesi̇ sahələri̇ni̇n i̇nki̇şaf pri̇ori̇tetləri̇
T. Qorçiyeva, V. Abbasov • UOT: 63. 33. • 2022 -
Kənd təsərrüfatı məhsullarının istehsal xərclərinin aşağı salınması istiqamətləri
E. Quliyev • UOT: 330.4. 338.5 • 2020 -
Aqrar sahədə bazar infrastrukturunun inkişaf mexanizmi
M. Məmmədova • UOT: 338.431.4 • 2020 -
Bazar münasibətləri şəraitində kənd təsərrüfatının maddi-texniki bazasının inkişaf mexanizmi
S. Məhərrəmova • UOT: 330. 338. 32 • 2020 -
Kənd təsərrüfatında sahibkarlığın iqtisadi səmərəliliyinin meyarları və göstəriciləri
N. Mirzəyev • UOT: 338.432, 338.435 • 2021
Nailə. Əliyeva
Azərbaycan Dövlət İqtisad Universitetinin İqtisadiyyat kafedrasının dosenti, Aqrar Tədqiqatlar Mərkəzinin doktorantı
i.ü.f.d.

Ərşad. Yaşar
Kənd Təsərrüfatı Nazirliyinin Torpaqdan istifadəyə nəzarət şöbəsinin Torpaqların identifikasiyası və coğrafi məlumatlar sektorunun müdiri
Hikmət. Nəsibov
Tərəvəzçilik Elmi Tədqiqat İnstitutunun İdarə heyətinin istehsalat üzrə sədr müavini