Müasir marketinq metodlarının rəqəmsallaşan iqtisadiyyata tətbiqi məsələləri
![]() |
Orxan Balayev Arif |
Azərbaycan Respublikası Vergilər Nazirliyinin Tədris Mərkəzi | |
orxanbalayev@gmail.com |
UOT: 339.13, 339.138
İqtisadiyyatda rəqəmsal texnologiyaların tətbiqinin kütləvi hal alması, rəqəmsallaşmanın insan həyatının bütün sahələrinə sürətlə nüfuz etməsi, bu proseslərin qloballaşması və qloballaşmanın təşviq edilməsi kimi meyillər göstərir ki, dövlət, elm və bazar iştirakçıları rəqəmsal iqtisadiyyatın inkişaf prosesindən kənarda qala bilməz. Milli və qlobal çərçivədə gündən-günə bu meyilin artması baş verən və gələcəkdə gözlənilən dəyişikliklərə hazır olmaq, onların tətbiqi məsələlərində beynəlxalq səviyyədən geri qalmamaq, hətta onu qabaqlamaq kimi önəmli problemləri qarşıya qoyur. Göstərilən və digər amillərin təsiri altında marketinq elmi də digər elm sahələri kimi metod və funksiyalar, eləcə də iş prinsipləri baxımından mütəmadi dəyişikliklərə məruz qalır və təkmilləşir. İstehsalın, ticarətin, tələbin, təklifin və s. yeni metodları formalaşdıqca, bütün bu proseslərin önündə duran marketinqə də yeni yanaşmalar, yeni baxışlar yaranır. Bu məqalədə dünyada mövcud olan ən modern marketinq metodlarının iqtisadiyyatımızın əsasını təşkil edən sahibkarların biznes fəaliyyətlərinə tətbiqi məsələləri işıqlandırılmışdır.
Müəllifin başqa məqaləsi yoxdur!
-
İri kənd təsərrüfatı müəssisələrinin formalaşmasının maliyyə-büdcə mexanizminin təkmilləşdirilməsi istiqamətləri
T. Hüseynov • UOT: 33.334.7:336.5 • 2020 -
Otlaqlardan istifadənin səmərəliliyinin artırılması
S. Seyfəddinov • УДК: 633.2.031, 633.2.033 • 2022 -
Aqrar sahədə sahibkarlıq fəaliyyətinin dəstəklənməsi istiqamətləri
Ş. Yusufova • UOT: 338.246, 338.435 • 2020 -
Qloballaşma şəraitində regional inkişafın paradiqması
V. Rüstəmov • UOT: 332.14 • 2022 -
Aqrar sahədə mühasibat uçotunun təkmilləşdirilməsinin səmərəliliyinin yüksəldilməsində rolu
E. Zeynallı • UOT: 338.43, 338.5 • 2022 -
Nəticəəsasli monitorinq və qiymətləndirmənin konseptual əsaslari və aqrar sahədə tətbiqi məsələləri
F. Qasımlı • UOT: 338 • 2020 -
Aqrar sahədə istehsal məqsədlərinin həyata keçirilməsinin monitorinqi
N. Hacıyeva • UOT: 338.43, 338.432, 631.1 • 2021 -
Azərbaycanda əmtəələr üzrə törəmə maliyyə alətləri bazarının təşkilinin fundamental əsasları
V. Namazov • UOT: 336.761.6, 336.764/768, 339.172 • 2022
-
Camışçılıqda damazlıq işinin təkmilləşdirilməsi
E. Lətifova • UOT: 338.43, 636/637:338.23 • 2022 -
Aqrobiznes mühitinin dəyərləndirilməsinin metodoloji məsələləri
S. Cəfərov • UOT: 338.23, 338.43 • 2022 -
Lerik rayonunda çayçılığın inkişaf perspektivləri
F. Quliyev • UOT: 338.43, 633/635 • 2022 -
Azərbaycanda aqrar sığortanın inkişaf xüsusiyyətləri
V. Nağıyeva • UOT: 336.055, 338.43 • 2022 -
Azərbaycanda taxıl bazarının inkişaf istiqamətləri
C. Allahverdiyeva • UOT: 339.13, 338.43 • 2021 -
Rəqabətədavamlı aqrar emal sənayesinin formalaşdırılması amilləri
Z. Quliyev • UOT: 338.43, 338.45, 663, 664 • 2021 -
Kənd təsərrüfatında torpaqların konsolidasiyasının institusional mexanizminin formalaşdırılması təcrübələri
K. Məmmədova • UOT: 332.36, 338.43 • 2020
Hüseynağa. Əsədov
Azərbaycan Respublikasının Elm və Təhsil Nazirliyi, Dendrologiya İnstitutu
b.ü.f.d., dos


İbrahim. Cəfərov
Azərbaycan Dövlət Aqrar Universitetinin rektoru
AMEA-nın müxbir üzvü, k.t.e.d., professor