Müasir marketinq metodlarının rəqəmsallaşan iqtisadiyyata tətbiqi məsələləri
Orxan Balayev Arif |
|
Azərbaycan Respublikası Vergilər Nazirliyinin Tədris Mərkəzi | |
orxan.balayev@gmail.com |
İqtisadiyyatda rəqəmsal texnologiyaların tətbiqinin kütləvi hal alması, rəqəmsallaşmanın insan həyatının bütün sahələrinə sürətlə nüfuz etməsi, bu proseslərin qloballaşması və qloballaşmanın təşviq edilməsi kimi meyillər göstərir ki, dövlət, elm və bazar iştirakçıları rəqəmsal iqtisadiyyatın inkişaf prosesindən kənarda qala bilməz. Milli və qlobal çərçivədə gündən-günə bu meyilin artması baş verən və gələcəkdə gözlənilən dəyişikliklərə hazır olmaq, onların tətbiqi məsələlərində beynəlxalq səviyyədən geri qalmamaq, hətta onu qabaqlamaq kimi önəmli problemləri qarşıya qoyur. Göstərilən və digər amillərin təsiri altında marketinq elmi də digər elm sahələri kimi metod və funksiyalar, eləcə də iş prinsipləri baxımından mütəmadi dəyişikliklərə məruz qalır və təkmilləşir. İstehsalın, ticarətin, tələbin, təklifin və s. yeni metodları formalaşdıqca, bütün bu proseslərin önündə duran marketinqə də yeni yanaşmalar, yeni baxışlar yaranır. Bu məqalədə dünyada mövcud olan ən modern marketinq metodlarının iqtisadiyyatımızın əsasını təşkil edən sahibkarların biznes fəaliyyətlərinə tətbiqi məsələləri işıqlandırılmışdır.
Müəllifin başqa məqaləsi yoxdur!
-
Aqrar sahədə rəqəmsal mühitin formalaşmasinin əsas amilləri və təcrübi aspektləri
R. Balayev • UOT: 63. 51. 33. • 2020 -
Aqrar-sənaye sahəsində innovasiya proseslərinə əsaslanan dayanıqlı inkişafın təmin edilməsi istiqamətləri
F. Hüseynov, T. Hüseynov • UDC: 338.22.01, 338.43 • 2020 -
Aqrar bazarın gömrük-tarif alətləri vasitəsilə tənzimlənməsi
S. Hacıyeva • UOT: 339.166.8 :330.543 • 2020 -
Arıçılığın inkişafı və onun turizmə təsiri
Y. Hümbətov, N. Cavadov • UOT: 63.637. 69:379.8 • 2020
-
Ağıllı kənd təsərrüfatı və innovasiya siyasətinin əsas istiqamətləri
M. Rzayev • UOT: 338.2, 338.43 • 2020 -
Azərbaycan Respublikasında damazlıq quşçuluğun inkişaf amilləri
E. Lətifova • UOT: 338.43, 636/637:338.23 • 2021 -
Azərbaycanda tütün istehsalı və emalının inkişaf istiqamətləri
Y. Sadıqov • UOT: 633/635, 664 • 2021 -
Kənd turizminin ölkənin sosial-iqtisadi inkişafına təsirlərinin dəyərləndirilməsi
A. Hüseyn • UOT: 338.48, 338.49, 379.8 • 2021
Cubril. Animaşaun
Mançester Universiteti, iqtisadiyyat fakültəsi, Böyük Britaniya; / İlorin Universiteti, kənd təsərrüfatının iqtisadiyyatı fakültəsi, Nigeriya
Savalan. Seyfəddinov
Əkinçilik Elmi-Tədqiqat İnstitutunun böyük elmi işçisi
aqrar elmlər üzrə fəlsəfə doktoru
Lotanna. Emediegwu
Mançester Universiteti, iqtisadiyyat fakültəsi, Böyük Britaniya; İlorin Universiteti, kənd təsərrüfatının iqtisadiyyatı fakültəsi, Nigeriya; İqtisadiyyat, siyasət və beynəlxalq ticarət fakültəsi, Mançester Paytaxt Universiteti, Böyük Britaniya