Müasir marketinq metodlarının rəqəmsallaşan iqtisadiyyata tətbiqi məsələləri
![]() |
Orxan Balayev Arif |
Azərbaycan Respublikası Vergilər Nazirliyinin Tədris Mərkəzi | |
orxanbalayev@gmail.com |
UOT: 339.13, 339.138
İqtisadiyyatda rəqəmsal texnologiyaların tətbiqinin kütləvi hal alması, rəqəmsallaşmanın insan həyatının bütün sahələrinə sürətlə nüfuz etməsi, bu proseslərin qloballaşması və qloballaşmanın təşviq edilməsi kimi meyillər göstərir ki, dövlət, elm və bazar iştirakçıları rəqəmsal iqtisadiyyatın inkişaf prosesindən kənarda qala bilməz. Milli və qlobal çərçivədə gündən-günə bu meyilin artması baş verən və gələcəkdə gözlənilən dəyişikliklərə hazır olmaq, onların tətbiqi məsələlərində beynəlxalq səviyyədən geri qalmamaq, hətta onu qabaqlamaq kimi önəmli problemləri qarşıya qoyur. Göstərilən və digər amillərin təsiri altında marketinq elmi də digər elm sahələri kimi metod və funksiyalar, eləcə də iş prinsipləri baxımından mütəmadi dəyişikliklərə məruz qalır və təkmilləşir. İstehsalın, ticarətin, tələbin, təklifin və s. yeni metodları formalaşdıqca, bütün bu proseslərin önündə duran marketinqə də yeni yanaşmalar, yeni baxışlar yaranır. Bu məqalədə dünyada mövcud olan ən modern marketinq metodlarının iqtisadiyyatımızın əsasını təşkil edən sahibkarların biznes fəaliyyətlərinə tətbiqi məsələləri işıqlandırılmışdır.
Müəllifin başqa məqaləsi yoxdur!
-
Aqrouber Xidmət Sisteminin mühəndis-metodoloji əsasları
İ. İsmayılov • UOT: 631.173 • 2020 -
Ərzaq təhlükəsizliyinin təmin edilməsində aqrar əsaslı klasterlərin rolu
X. Quluyeva • UOT: 334.75, 338. 436, 338.439 • 2022 -
Şəki-Zaqatala bölgəsinin suvarma şəraitində 2018-2019-cu illər üzrə tütün bitkisinin məhsuldarlıq göstəriciləri
Q. Kazımov • UOT: 631.58; 631.582 • 2022 -
Aqrar sığorta sahəsində dünya təcrübəsi və Azərbaycanda yeni sistemin formalaşması
G. Nağıyeva • UOT: 368.5, 368.51, 368.52 • 2022 -
İqlim dəyişmələri şəraitində suvarma əkinçiliyində su və torpaq ehtiyatlarından istifadənin informasiya təminatı məsələləri
M. Rzayev • UOT: 004, 330.15, 332.362, 633/635 • 2020 -
Kənd təsərrüfatı nazirliyinin aparatının ISO 9001:2015 VƏ ISO 14001:2015 standartlarına əsaslanan inteqrasiya edilmiş idarəetmə sisteminin qurulması təcrübəsi
Q. Şərifov • 332.24; 35.078.3; 631.1 • 2022 -
Azərbaycanda aqrar sahənin inkişafında informasiya-kommunikasiya texnologiyalarının səmərəliliyinin qiymətləndirilməsi
G. Bədirzadə • UOT: 631.145:004, 338.43 • 2020
-
Kür-Araz ovalığının işğaldan azad olunmuş ərazilərinin fitosenozları
Ş. Əfəndiyeva, A. Hüseynova • УДК: 58.009, 58.02 • 2022 -
Koronavi̇rus pandemi̇yasinin kənd təsərrüfati məhsullari i̇xracina təsi̇ri̇ni̇n qi̇ymətləndi̇ri̇lməsi̇
R. Huseyn, R. Hüseynov • UOT: 339.5, 339.54 • 2022 -
Kənd təsərrüfatı istehsalçılarının kreditqaytarma qabiliyyətinin və kreditlə təminat səviyyəsinin yüksəldilməsi
Ü. Məmmədova • UOT: 336.648, 338.434 • 2020 -
Aqrar sığorta münasibətlərinin inkişafı və sığorta şirkətlərinin fəallığının artırılması
H. Ağayev • UOT: 368.01:368.1:368.07 • 2021 -
Kənd təsərrüfatının kooperasiya və inteqrasiya əlaqələri: müasir yanaşmalar və inkişaf meyilləri
V. Abbasov, A. Hüseynli • UOT: 334.73, 338.43, 631.115 • 2020 -
Üzümçülük və şərabçılığın iqtisadi tənzimlənmə mexanizminin funksiyaları və modelləri
L. Hacıyeva • UOT: 338.23, 338.43:633/635 • 2022 -
Rəqəmsal aqrar iqtisadiyyatın inkişafında dövlət - özəl bölmə tərəfdaşlığı
R. Balayev • UOT: 004.9, 334.021 • 2021 -
Kənd yerlərinin dayanıqlı inkişafı və yaşayış səviyyəsinin yaxşılaşdırılması
E. Ələkbərov • UOT: 332.338.49:911.37 • 2022


İradə. Hüseynova
Azərbaycan Milli Elmlər Akademiyasının vitse-prezidenti, Molekulyar Biologiya və Biotexnologiyalar İnstitutunun direktoru
akademik


Okiemua. Okoror
İqtisadiyyat fakültəsi, Benin Universiteti, Nigeriya; İqtisadiyyat fakültəsi, Reading Universiteti, Böyük Britaniya