Müasir marketinq metodlarının rəqəmsallaşan iqtisadiyyata tətbiqi məsələləri
Orxan Balayev Arif |
|
Azərbaycan Respublikası Vergilər Nazirliyinin Tədris Mərkəzi | |
orxan.balayev@gmail.com |
İqtisadiyyatda rəqəmsal texnologiyaların tətbiqinin kütləvi hal alması, rəqəmsallaşmanın insan həyatının bütün sahələrinə sürətlə nüfuz etməsi, bu proseslərin qloballaşması və qloballaşmanın təşviq edilməsi kimi meyillər göstərir ki, dövlət, elm və bazar iştirakçıları rəqəmsal iqtisadiyyatın inkişaf prosesindən kənarda qala bilməz. Milli və qlobal çərçivədə gündən-günə bu meyilin artması baş verən və gələcəkdə gözlənilən dəyişikliklərə hazır olmaq, onların tətbiqi məsələlərində beynəlxalq səviyyədən geri qalmamaq, hətta onu qabaqlamaq kimi önəmli problemləri qarşıya qoyur. Göstərilən və digər amillərin təsiri altında marketinq elmi də digər elm sahələri kimi metod və funksiyalar, eləcə də iş prinsipləri baxımından mütəmadi dəyişikliklərə məruz qalır və təkmilləşir. İstehsalın, ticarətin, tələbin, təklifin və s. yeni metodları formalaşdıqca, bütün bu proseslərin önündə duran marketinqə də yeni yanaşmalar, yeni baxışlar yaranır. Bu məqalədə dünyada mövcud olan ən modern marketinq metodlarının iqtisadiyyatımızın əsasını təşkil edən sahibkarların biznes fəaliyyətlərinə tətbiqi məsələləri işıqlandırılmışdır.
Müəllifin başqa məqaləsi yoxdur!
-
Kənd təsərrüfatı istehsalçılarının kreditqaytarma qabiliyyətinin və kreditlə təminat səviyyəsinin yüksəldilməsi
Ü. Məmmədova • UOT: 336.648, 338.434 • 2020 -
Üzümçülük və şərabçılığın iqtisadi tənzimlənmə mexanizminin funksiyaları və modelləri
L. Hacıyeva • UOT: 338.23, 338.43:633/635 • 2022 -
Lerik rayonunda çayçılığın inkişaf perspektivləri
F. Quliyev • UOT: 338.43, 633/635 • 2022 -
Kənd təsərrüfatı nazirliyinin aparatının ISO 9001:2015 VƏ ISO 14001:2015 standartlarına əsaslanan inteqrasiya edilmiş idarəetmə sisteminin qurulması təcrübəsi
Q. Şərifov • 332.24; 35.078.3; 631.1 • 2022 -
Yanacaq amilinin fermer təsərrüfatlarının səmərəliliyinə təsiri
S. İsmayılov, R. İsmayıllı • UOT: 338.43, 349.422.2, 631.172 • 2022 -
Koronavi̇rus pandemi̇yasinin kənd təsərrüfati məhsullari i̇xracina təsi̇ri̇ni̇n qi̇ymətləndi̇ri̇lməsi̇
R. Hüseynov, R. Huseyn • UOT: 339.5, 339.54 • 2022 -
Aqrar sektorda özünüməşğulluğun inkişaf perspektivləri
Ə. Quliyev • UOT: 331.5.024.5, 331.526, 338.43 • 2021 -
Bitkiçilikdə sudan istifadənin iqtisadi səmərəliliyinin yüksəldilməsi
G. Cəfərova • UOT: 63, 556.062 • 2022
-
Ağıllı kənd təsərrüfatı və innovasiya siyasətinin əsas istiqamətləri
M. Rzayev • UOT: 338.2, 338.43 • 2022 -
Kənd yerlərində əhali gəlirlərinin formalaşması
S. Mustafayev • UOT: 338.43, 338.435 • 2022 -
Azərbaycanın işğal altında olmuş ərazilərinin flora və bitkiliyi
A. Əsgərov • UOT: 58.006, 58.009 • 2022 -
Rəqəmsal aqrar iqtisadiyyatın inkişafında dövlət - özəl bölmə tərəfdaşlığı
R. Balayev • UOT: 004.9, 334.021 • 2021 -
Aqrar sahədə mühasibat uçotunun təkmilləşdirilməsinin səmərəliliyinin yüksəldilməsində rolu
E. Zeynallı • UOT: 338.43, 338.5 • 2022 -
Aqrar sahədə informasiya və məsləhət xidmətlərinin inkişafında xarici və yerli təcrübə
H. Namazova • UOT: 338.43, 338.46 • 2022
Okiemua. Okoror
İqtisadiyyat fakültəsi, Benin Universiteti, Nigeriya; İqtisadiyyat fakültəsi, Reading Universiteti, Böyük Britaniya
Firdovsi. Fikrətzadə
Aqrar Tədqiqatlar Mərkəzinin direktoru, İqtisadi İslahatlar Elmi Tədqiqat İnstitutunun doktorantı
i.ü.f.d.
Qalib. Şərifov
Kənd Təsərrüfatı Nazirliyinin ISO standartlarının tətbiqi üzrə işçi qrupunun üzvü
i.ü.f.d.
İradə. Hüseynova
Azərbaycan Milli Elmlər Akademiyasının vitse-prezidenti, Molekulyar Biologiya və Biotexnologiyalar İnstitutunun direktoru
akademik