Müasir marketinq metodlarının rəqəmsallaşan iqtisadiyyata tətbiqi məsələləri
Orxan Balayev Arif |
|
Azərbaycan Respublikası Vergilər Nazirliyinin Tədris Mərkəzi | |
orxan.balayev@gmail.com |
İqtisadiyyatda rəqəmsal texnologiyaların tətbiqinin kütləvi hal alması, rəqəmsallaşmanın insan həyatının bütün sahələrinə sürətlə nüfuz etməsi, bu proseslərin qloballaşması və qloballaşmanın təşviq edilməsi kimi meyillər göstərir ki, dövlət, elm və bazar iştirakçıları rəqəmsal iqtisadiyyatın inkişaf prosesindən kənarda qala bilməz. Milli və qlobal çərçivədə gündən-günə bu meyilin artması baş verən və gələcəkdə gözlənilən dəyişikliklərə hazır olmaq, onların tətbiqi məsələlərində beynəlxalq səviyyədən geri qalmamaq, hətta onu qabaqlamaq kimi önəmli problemləri qarşıya qoyur. Göstərilən və digər amillərin təsiri altında marketinq elmi də digər elm sahələri kimi metod və funksiyalar, eləcə də iş prinsipləri baxımından mütəmadi dəyişikliklərə məruz qalır və təkmilləşir. İstehsalın, ticarətin, tələbin, təklifin və s. yeni metodları formalaşdıqca, bütün bu proseslərin önündə duran marketinqə də yeni yanaşmalar, yeni baxışlar yaranır. Bu məqalədə dünyada mövcud olan ən modern marketinq metodlarının iqtisadiyyatımızın əsasını təşkil edən sahibkarların biznes fəaliyyətlərinə tətbiqi məsələləri işıqlandırılmışdır.
Müəllifin başqa məqaləsi yoxdur!
-
Azərbaycanda təbii-kənd təsərrüfatı rayonlaşdırılmasının təkmilləşdirilməsi
A. Vəliyev • UOT: 63, 502, 911.2, 912 • 2020 -
Xarici ölkələrdə informasiya-məsləhət xidmətinin təşkili təcrübəsi
T. Hüseynov • UOT: 332.1 (332.43) • 2020 -
Heyvandarlıq məhsulları bazarının kompleks marketinq tədqiqi və inkişaf strategiyası
İ. Xeyirxəbərov • UOT: 338.43, 636/637:339.138 • 2022 -
Azərbaycanın taxıl və taxıl məhsulları bazarının marketinq tədqiqi
İ. Xeyirxəbərov • UOT: 63. 33. 65.01 • 2022 -
Konserv sənayesində iqtisadi səmərəliliyin artırılması amilləri
V. Abbasov, E. Şükürova • UOT: 338.43, 664 : 338.514 • 2022 -
Kənd təsərrüfatında ri̇skləri̇n qi̇ymətləndi̇ri̇lməsi̇ni̇n metodoloji̇ əsaslari
F. Fikrətzadə, Q. Şərifov • UOT: 332.05 • 2022 -
Azərbaycanda kənd təsərrüfatının inkişafı və dövlət-özəl əməkdaşlığı
T. Nağıbəyli • UOT: 334.78, 338.43 • 2022
-
Aqrobiznes mühitinin dəyərləndirilməsinin metodoloji məsələləri
S. Cəfərov • UOT: 338.23, 338.43 • 2022 -
Azərbaycanda taxıl bazarının inkişaf istiqamətləri
C. Allahverdiyeva • UOT: 339.13, 338.43 • 2021 -
Aqrar sahədə i̇nnovasi̇yali i̇nki̇şaf potensi̇ali və onun reallaşdirilmasi mühi̇ti̇ni̇n dəyərləndi̇ri̇lməsi̇nə yanaşmalar
N. Səttərova • UOT: 330.341.1:62 • 2022 -
Kənd təsərrüfatında torpaqların konsolidasiyasının institusional mexanizminin formalaşdırılması təcrübələri
K. Məmmədova • UOT: 332.36, 338.43 • 2020 -
Yeyinti məhsulları istehsalı sahəsində innovasiya fəallığının qiymətləndirilməsi
Ü. Rəsulova • UOT: 33.05, 338.36, 338.45 • 2020 -
Nəticəəsasli monitorinq və qiymətləndirmənin konseptual əsaslari və aqrar sahədə tətbiqi məsələləri
F. Qasımlı • UOT: 338 • 2020 -
Qida istehsalı müəssisələrində innovasiyanın tətbiqinə təsir edən amillər
Ə. Mehdiyev • UOT: 338.43, 664 • 2021 -
Ərzaq təhlükəsizliyinin milli təhlükəsizlik sistemində yeri
E. Əkbərov • UOT: 330. 338.43 • 2022
Nneka. Osadolor
İqtisadiyyat fakültəsi, Benin Universiteti, Nigeriya; İqtisadiyyat fakültəsi, İbadan Universiteti, Nigeriya