Müasir marketinq metodlarının rəqəmsallaşan iqtisadiyyata tətbiqi məsələləri
![]() |
Orxan Balayev Arif |
Azərbaycan Respublikası Vergilər Nazirliyinin Tədris Mərkəzi | |
orxanbalayev@gmail.com |
İqtisadiyyatda rəqəmsal texnologiyaların tətbiqinin kütləvi hal alması, rəqəmsallaşmanın insan həyatının bütün sahələrinə sürətlə nüfuz etməsi, bu proseslərin qloballaşması və qloballaşmanın təşviq edilməsi kimi meyillər göstərir ki, dövlət, elm və bazar iştirakçıları rəqəmsal iqtisadiyyatın inkişaf prosesindən kənarda qala bilməz. Milli və qlobal çərçivədə gündən-günə bu meyilin artması baş verən və gələcəkdə gözlənilən dəyişikliklərə hazır olmaq, onların tətbiqi məsələlərində beynəlxalq səviyyədən geri qalmamaq, hətta onu qabaqlamaq kimi önəmli problemləri qarşıya qoyur. Göstərilən və digər amillərin təsiri altında marketinq elmi də digər elm sahələri kimi metod və funksiyalar, eləcə də iş prinsipləri baxımından mütəmadi dəyişikliklərə məruz qalır və təkmilləşir. İstehsalın, ticarətin, tələbin, təklifin və s. yeni metodları formalaşdıqca, bütün bu proseslərin önündə duran marketinqə də yeni yanaşmalar, yeni baxışlar yaranır. Bu məqalədə dünyada mövcud olan ən modern marketinq metodlarının iqtisadiyyatımızın əsasını təşkil edən sahibkarların biznes fəaliyyətlərinə tətbiqi məsələləri işıqlandırılmışdır.
Müəllifin başqa məqaləsi yoxdur!
-
Azərbaycanın bitkiçilik məhsullarının beynəlxalq rəqabətqabiliyyətliliyi
R. Huseyn, N. Şalbuzov • UOT: 338.4, 339.5 • 2020 -
Kənd təsərrüfatında enerji istehlakı: səmərəlilik və dayanıqlılıq kontekstlərində baxış
H. Xəlilov • UOT: 338.43, 338.432 • 2020 -
Kənd təsərrüfatına yararlı torpaqlardan səmərəli istifadə mexanizmləri
A. Vəliyev • UOT: 63. 504.062. 631.16 • 2022 -
Azərbaycanda aqrar-sənaye məhsulları üzrə idxalı əvəzetmə və ixracın genişləndirilməsi potensialı
N. Əliyeva • УДК: 338.43, 339.5 • 2021 -
Aqrobiznes sferasında bazar infrastrukturunun inkişaf amilləri
M. Məmmədova • UOT: 338.431.4, 338.433.4 • 2020 -
Orqanik kənd təsərrüfatı məhsullarının istehsalı və satış bazarları
A. Abbasov • UOT: 330. 338. 631.9 • 2020 -
Azərbaycanda kənd təsərrüfatının inkişafı və dövlət-özəl əməkdaşlığı
T. Nağıbəyli • UOT: 334.78, 338.43 • 2022
-
Azərbaycanda kənd təsərrüfatı ilə yeyinti sənayesinin inteqrasiyasının inkişaf prioritetləri
İ. İbrahimov • UOT: 334.75. 338.43, 664 • 2021 -
Aqrar sahədə innovativ idarəetmə: effektiv strateji planlaşdırma yanaşması
Z. Abbasova • UOT: 338.244, 338.43, 631.1 • 2021 -
Yeyinti məhsulları istehsalı sahəsində innovasiya fəallığının qiymətləndirilməsi
Ü. Rəsulova • UOT: 33.05, 338.36, 338.45 • 2020 -
Logistika təminatının yaxşılaşdırılması imkanları: ölkələrarası müqayisə konteksində baxış
S. Məhərrəmov • UOT: 338.47, 339.5:339.9 • 2022 -
Ərzaq təhlükəsizliyinin milli təhlükəsizlik sistemində yeri
E. Əkbərov • UOT: 330. 338.43 • 2022 -
Aqrar sahənin inkişafında rəqəmsallaşdırmanın yeri və rolu
Z. Əsədov • UOT: 004.9, 334.48 • 2021 -
Kənd təsərrüfatı məhsulları ilə özünütəminat səviyyəsi və bazarın inkişaf amilləri
F. Süleymanov, V. Abbasov • UOT: 338.43, 339.1 • 2021 -
Qida istehsalı müəssisələrində innovasiyanın tətbiqinə təsir edən amillər
Ə. Mehdiyev • UOT: 338.43, 664 • 2021
Hikmət. Nəsibov
Tərəvəzçilik Elmi Tədqiqat İnstitutunun İdarə heyətinin istehsalat üzrə sədr müavini


İradə. Hüseynova
Azərbaycan Milli Elmlər Akademiyasının vitse-prezidenti, Molekulyar Biologiya və Biotexnologiyalar İnstitutunun direktoru
akademik
