Müasir marketinq metodlarının rəqəmsallaşan iqtisadiyyata tətbiqi məsələləri
Orxan Balayev Arif |
|
Azərbaycan Respublikası Vergilər Nazirliyinin Tədris Mərkəzi | |
orxan.balayev@gmail.com |
İqtisadiyyatda rəqəmsal texnologiyaların tətbiqinin kütləvi hal alması, rəqəmsallaşmanın insan həyatının bütün sahələrinə sürətlə nüfuz etməsi, bu proseslərin qloballaşması və qloballaşmanın təşviq edilməsi kimi meyillər göstərir ki, dövlət, elm və bazar iştirakçıları rəqəmsal iqtisadiyyatın inkişaf prosesindən kənarda qala bilməz. Milli və qlobal çərçivədə gündən-günə bu meyilin artması baş verən və gələcəkdə gözlənilən dəyişikliklərə hazır olmaq, onların tətbiqi məsələlərində beynəlxalq səviyyədən geri qalmamaq, hətta onu qabaqlamaq kimi önəmli problemləri qarşıya qoyur. Göstərilən və digər amillərin təsiri altında marketinq elmi də digər elm sahələri kimi metod və funksiyalar, eləcə də iş prinsipləri baxımından mütəmadi dəyişikliklərə məruz qalır və təkmilləşir. İstehsalın, ticarətin, tələbin, təklifin və s. yeni metodları formalaşdıqca, bütün bu proseslərin önündə duran marketinqə də yeni yanaşmalar, yeni baxışlar yaranır. Bu məqalədə dünyada mövcud olan ən modern marketinq metodlarının iqtisadiyyatımızın əsasını təşkil edən sahibkarların biznes fəaliyyətlərinə tətbiqi məsələləri işıqlandırılmışdır.
Müəllifin başqa məqaləsi yoxdur!
-
Kənd təsərrüfatında kooperasiya münasibətlərinin inkişaf istiqamətləri
A. Hüseynova • UOT: 334.73, 631.115.08 • 2021 -
Aqrobiznes məhsullarının reallaşdırılması sistemində struktur dəyişikliklər
A. Şükürova • UOT: 330. 339.1:339.3 • 2020 -
Azərbaycanda üzüm və şərab ixracının mövcud vəziyyəti və artırılması imkanları
S. Vəliyeva • UOT: 631.2. 663.2 • 2019 -
Bitkiçilik məhsulları ixracında qeyri-ənənəvi sahələrin potensialının reallaşdırılması
S. Vəliyeva • UOT: 338.43, 633/635:339.5 • 2021 -
Kənd təsərrüfatının dayanıqlı inkişafının qeyri-neft ixracının artmasına təsiri
S. Vəliyeva • UOT: 338.43, 339.5 • 2021 -
Aqrar sferada istehsal potensialından istifadə səviyyəsinin qiymətləndirilməsi
V. Əmrahov • UOT: 338.43 • 2020 -
Əlavə dəyər vergisinin kənd təsərrüfatında investisiya fəallığına təsirinin nəzəri və praktiki aspektləri
B. Əhmədov • UOT: 338.43, 336.027, 336.22 • 2020 -
Kənd təsərrüfatında su ehti̇yatlarından i̇sti̇fadəni̇n aktual problemləri̇ və səmərəli̇li̇yi̇ məsələləri̇
M. Rzayev • UOT: 631.587. 631.6.02. 631.95. 338.054. • 2022
-
Bazar münasibətləri şəraitində kənd təsərrüfatının maddi-texniki bazasının inkişaf mexanizmi
S. Məhərrəmova • UOT: 330. 338. 32 • 2020 -
Kənd təsərrüfatında alternativ maliyyə alətlərindən istifadə imkanları
S. Ağayev • UOT: 336.77, 338.43 • 2021 -
Kənd təsərrüfatında sahibkarlığın iqtisadi səmərəliliyinin meyarları və göstəriciləri
N. Mirzəyev • UOT: 338.432, 338.435 • 2021 -
Kənd təsərrüfatı məhsullarının istehsal xərclərinin aşağı salınması istiqamətləri
E. Quliyev • UOT: 330.4. 338.5 • 2020 -
Aqrar sahədə səmərəliliyin inteqral göstəricilərinin müəyyən edilməsinin metodoloji məsələləri
N. Qafarov • UOT: 338.43, 332.1 • 2021 -
Qi̇da sənayesi̇ sahələri̇ni̇n i̇nki̇şaf pri̇ori̇tetləri̇
T. Qorçiyeva, V. Abbasov • UOT: 63. 33. • 2022 -
Azərbaycan Respublikasında kənd təsərrüfatı və ərzaq məhsullarının ixracının dövlət tənzimləməsinin nəticələrinin qiymətləndirilməsi
P. Əliyev • UOT: 338.43, 339.5, 339.543 • 2021 -
Aqrar sahədə bazar infrastrukturunun inkişaf mexanizmi
M. Məmmədova • UOT: 338.431.4 • 2020
Firdovsi. Fikrətzadə
Aqrar Tədqiqatlar Mərkəzinin direktoru, İqtisadi İslahatlar Elmi Tədqiqat İnstitutunun doktorantı
i.ü.f.d.