Kənd təsərrüfatı məhsulları bazarında qiymət fərqinin aradan qaldırılması: beynəlxalq həllər və ən uğurlu təcrübələr
![]() |
Ayxan Qədəşov Arif |
Azexport.az portalının rəhbəri Aqrar Tədqiqatlar Mərkəzinin doktorantı | |
aykhan.gadashov@ereforms.gov.az |
Kənd təsərrüfatı sektoru qiymət fərqinə yol açan vasitəçilərin fəaliyyəti də daxil olmaqla çoxsaylı çətinliklərlə üzləşir. Fermerlərin alıcılara daha rahat çıxa bilməsi üçün dünyada müxtəlif texnoloji yeniliklər tətbiq edilmişdir. Bunlardan marketinq kanalları, e-ticarət platformaları və nəzarət mexanizmlərini qeyd edə bilərik. Bu məqalədə müasir texnoloji yeniliklərdən istifadə etməklə fermer və istehlakçı arasında yaranan qiymət fərqinin aradan qaldırılması istiqamətində dünyada tətbiq olunan həllər barədə məlumat verilmiş və tətbiq istiqamətləri araşdırılmışdır.
Azərbaycan Respublikasında istehsal olunan malların beynəlxalq elektron ticarətə inteqrasiyası: imkanlar və çağırışlar
Rəqəmsallaşmanın genişlənməsi ilə yeni imkanlar əldə edən elektron ticarət sektoru az resurs sərfi ilə geniş auditoriyaya çatma imkanları yaradaraq qlobal bazarda mühüm rol ...
-
Azərbaycanın işğal altında olmuş ərazilərinin flora və bitkiliyi
A. Əsgərov • UOT: 58.006, 58.009 • 2022 -
Camışçılıqda damazlıq işinin təkmilləşdirilməsi
E. Lətifova • UOT: 338.43, 636/637:338.23 • 2022 -
Aerokosmik verilənlər əsasında torpaq xəritələrinin tərtibi
A. Ağbabalı • UOT: 912.412, 912.43:338.43 • 2022 -
İri kənd təsərrüfatı müəssisələrinin formalaşmasının maliyyə-büdcə mexanizminin təkmilləşdirilməsi istiqamətləri
T. Hüseynov • UOT: 33.334.7:336.5 • 2020 -
Azərbaycanda taxıl bazarının inkişaf istiqamətləri
C. Allahverdiyeva • UOT: 339.13, 338.43 • 2021 -
Xarici ölkələrdə informasiya-məsləhət xidmətinin təşkili təcrübəsi
T. Hüseynov • UOT: 332.1 (332.43) • 2020 -
Kənd yerlərində əhali gəlirlərinin formalaşması
S. Mustafayev • UOT: 338.43, 338.435 • 2022
-
Aqrobiznes mühitinin dəyərləndirilməsinin metodoloji məsələləri
S. Cəfərov • UOT: 338.23, 338.43 • 2022 -
Kənd təsərrüfatında torpaqların konsolidasiyasının institusional mexanizminin formalaşdırılması təcrübələri
K. Məmmədova • UOT: 332.36, 338.43 • 2020 -
Azərbaycanda təbii-kənd təsərrüfatı rayonlaşdırılmasının təkmilləşdirilməsi
A. Vəliyev • UOT: 63, 502, 911.2, 912 • 2020 -
Heyvandarlıq məhsulları bazarının kompleks marketinq tədqiqi və inkişaf strategiyası
İ. Xeyirxəbərov • UOT: 338.43, 636/637:339.138 • 2022 -
Nəticəəsasli monitorinq və qiymətləndirmənin konseptual əsaslari və aqrar sahədə tətbiqi məsələləri
F. Qasımlı • UOT: 338 • 2020 -
Azərbaycanın taxıl və taxıl məhsulları bazarının marketinq tədqiqi
İ. Xeyirxəbərov • UOT: 63. 33. 65.01 • 2022 -
Kənd təsərrüfatı müəssisəsində əmək məhsuldarlığının təhlili
Q. Mirzəyev • UOT: 338.43, 658.3 • 2022 -
Azərbaycanda ipək məhsullarının ixrac potensialının artırılması istiqamətləri
S. Vəliyeva • UOT: 338.45, 339.5, 636/637 • 2021

