Kənd təsərrüfatı məhsullarının ixrac coğrafiyasının formalaşmasına qravitasiya amillərinin təsiri
Yusif Axundov Məmmədağa |
|
| Aqrar Tədqiqatlar Mərkəzinin dissertantı | |
| yusif@axundov.com |
https://doi.org/10.30546/2788-8754.47.01.2025.079
UOT: 330.43, 338.43, 339.5
Bu məqalədə Azərbaycanın kənd təsərrüfatı məhsullarının ixracına təsir edən qravitasiya amilləri araşdırılmışdır. Tədqiqat 2013-2022-ci illəri əhatə edən dövr ərzində Azərbaycanın kənd təsərrüfatı məhsullarının ixrac həcminin dəyişməsi üzərində fokuslanmışdır. Modeldə ixracın müəyyən edilməsi üçün ölkələrin ümumi daxili məhsulu, məsafə, ümumi dil və azad ticarət sazişləri kimi müxtəlif dəyişənlər təhlil edilmişdir. Nəticələr göstərir ki, idxalçı ölkələrin ümumi daxili məhsulu (ÜDM), ölkələr arasındakı məsafə, ümumi dil və azad ticarət sazişləri Azərbaycanın kənd təsərrüfatı məhsullarının ixracına əhəmiyyətli dərəcədə təsir göstərir. Açar sözlər: qravitasiya modeli, tarif və qeyri-tarif məhdudiyyətləri, çoxtərəfli ticarət müqaviməti, xarici ticarət.
Azərbaycan Respublikasında meyvəçilik sektorunun ixrac tendensiyaları: müqayisəli təhlil
Məqalədə Azərbaycan Respublikasından ixrac edilən 5 əsas meyvəçilik məhsulu (xurma, fındıq, alma, gilas və şaftalı) üzərindən ixrac həcmi, dəyəri və qiyməti baxımından ...
-
Azərbaycanda təbii-kənd təsərrüfatı rayonlaşdırılmasının təkmilləşdirilməsi
A. Vəliyev • UOT: 63, 502, 911.2, 912 • 2020 -
Kənd təsərrüfatında enerji istehlakı: səmərəlilik və dayanıqlılıq kontekstlərində baxış
H. Xəlilov • UOT: 338.43, 338.432 • 2020 -
Azərbaycanın taxıl və taxıl məhsulları bazarının marketinq tədqiqi
İ. Xeyirxəbərov • UOT: 63. 33. 65.01 • 2022 -
İşğal altında olmuş ərazilərdə kənd təsərrüfatı torpaqlarının potensialının dəyərləndirilməsi
A. Vəliyev • UOT: 63; 574.062; 33 • 2020 -
Kənd təsərrüfatı müəssisəsində əmək məhsuldarlığının təhlili
Q. Mirzəyev • UOT: 338.43, 658.3 • 2022 -
Azərbaycanın işğal altında olmuş ərazilərinin flora və bitkiliyi
A. Əsgərov • UOT: 58.006, 58.009 • 2022 -
Heyvandarlıq məhsulları bazarının kompleks marketinq tədqiqi və inkişaf strategiyası
İ. Xeyirxəbərov • UOT: 338.43, 636/637:339.138 • 2022
-
Aerokosmik verilənlər əsasında torpaq xəritələrinin tərtibi
A. Ağbabalı • UOT: 912.412, 912.43:338.43 • 2022 -
Aqrobiznes sferasında bazar infrastrukturunun inkişaf amilləri
M. Məmmədova • UOT: 338.431.4, 338.433.4 • 2020 -
Azərbaycanda ipək məhsullarının ixrac potensialının artırılması istiqamətləri
S. Vəliyeva • UOT: 338.45, 339.5, 636/637 • 2021 -
Konserv sənayesində iqtisadi səmərəliliyin artırılması amilləri
E. Şükürova, V. Abbasov • UOT: 338.43, 664 : 338.514 • 2022 -
Kənd təsərrüfatında ri̇skləri̇n qi̇ymətləndi̇ri̇lməsi̇ni̇n metodoloji̇ əsaslari
F. Fikrətzadə, Q. Şərifov • UOT: 332.05 • 2022 -
Bitkiçilik məhsulları ixracında qeyri-ənənəvi sahələrin potensialının reallaşdırılması
S. Vəliyeva • UOT: 338.43, 633/635:339.5 • 2021 -
Kənd yerlərində əhali gəlirlərinin formalaşması
S. Mustafayev • UOT: 338.43, 338.435 • 2022
Hüseynağa. Əsədov
Azərbaycan Respublikasının Elm və Təhsil Nazirliyi, Dendrologiya İnstitutu
b.ü.f.d., dos
Azər. Qurbanzadə
Azərbaycan Kooperasiya Universiteti, “Beynəlxalq ticarət və logistika” kafedrası
i.ü.f.d., dosent
İradə. Hüseynova
Azərbaycan Milli Elmlər Akademiyasının vitse-prezidenti, Molekulyar Biologiya və Biotexnologiyalar İnstitutunun direktoru
akademik
Cavid. Həsənov
Aqrar Tədqiqatlar Mərkəzinin Tədqiqatlar departamentinin baş mütəxəssisi,
Aqrar Tədqiqatlar Mərkəzinin doktorantı



