Kənd təsərrüfatı məhsullarının ixrac coğrafiyasının formalaşmasına qravitasiya amillərinin təsiri
Yusif Axundov Məmmədağa |
|
| Aqrar Tədqiqatlar Mərkəzinin dissertantı | |
| yusif@axundov.com |
https://doi.org/10.30546/2788-8754.47.01.2025.079
UOT: 330.43, 338.43, 339.5
Bu məqalədə Azərbaycanın kənd təsərrüfatı məhsullarının ixracına təsir edən qravitasiya amilləri araşdırılmışdır. Tədqiqat 2013-2022-ci illəri əhatə edən dövr ərzində Azərbaycanın kənd təsərrüfatı məhsullarının ixrac həcminin dəyişməsi üzərində fokuslanmışdır. Modeldə ixracın müəyyən edilməsi üçün ölkələrin ümumi daxili məhsulu, məsafə, ümumi dil və azad ticarət sazişləri kimi müxtəlif dəyişənlər təhlil edilmişdir. Nəticələr göstərir ki, idxalçı ölkələrin ümumi daxili məhsulu (ÜDM), ölkələr arasındakı məsafə, ümumi dil və azad ticarət sazişləri Azərbaycanın kənd təsərrüfatı məhsullarının ixracına əhəmiyyətli dərəcədə təsir göstərir. Açar sözlər: qravitasiya modeli, tarif və qeyri-tarif məhdudiyyətləri, çoxtərəfli ticarət müqaviməti, xarici ticarət.
Azərbaycan Respublikasında meyvəçilik sektorunun ixrac tendensiyaları: müqayisəli təhlil
Məqalədə Azərbaycan Respublikasından ixrac edilən 5 əsas meyvəçilik məhsulu (xurma, fındıq, alma, gilas və şaftalı) üzərindən ixrac həcmi, dəyəri və qiyməti baxımından ...
Nicat. Muradov
Azərbaycan Respublikası Elm və Təhsil Nazirliyinin İqtisadiyyat İnstitutunun doktorantı
Fuad. İbrahimov
“Sosial-iqtisadi və Ekoloji Tədqiqatlar Mərkəzi” İctimai Birliyinin iqtisadi məsələlər üzrə eksperti
i.ü.f.d.
Cavid. Həsənov
Aqrar Tədqiqatlar Mərkəzinin Tədqiqatlar departamentinin baş mütəxəssisi,
Aqrar Tədqiqatlar Mərkəzinin doktorantı
Tərlan. Qorçiyeva
Aqrar Tədqiqatlar Mərkəzinin dissertantı,
Azərbaycan Qida Təhlükəsizliyi İnstitutunun “Elmi Araşdırmalar Mərkəzi” departamentinin böyük mütəxəssisi




