Necə kömək edə bilərik?

Məqalə, müəllif və s.

Aqrar sahənin inkişafında rəqəmsallaşdırmanın yeri və rolu

30 Sentyabr 2021 ­ 21125 Z. Əsədov

Məqalədə rəqəmsallaşmanın iqtisadiyyatın bütün sahələrində olduğu kimi, aqrar sektorda da tətbiqinin vacibliyi göstərilmişdir. Eləcə də ənənəvi kənd təsərrüfatı istehsalı ilə innovativ istehsal arasında müqayisələr aparılmış, onların səmərəliliyi təhlil edilmişdir. ...

Rəqəmsal aqrar iqtisadiyyatın inkişafında dövlət - özəl bölmə tərəfdaşlığı

30 Sentyabr 2021 ­ 19971 R. Balayev

Tədqiqatın məqsədi rəqəmsal aqrar iqtisadiyyatın inkişafında dövlət – özəl bölmə tərəfdaşlığı (DÖBT) amilinin yerinin və rolunun müəyyən edilməsidir. Tədqiqat işi müşahidə, elmi abstraksiya, sistemli təhlil, müqayisə və məntiqi ümumiləşdirmə ...

Aqrar sahədə innovativ idarəetmə: effektiv strateji planlaşdırma yanaşması

30 Sentyabr 2021 ­ 20142 Z. Abbasova

XülasəKənd təsərrüfatı sektorunun inkişafı, kənd yerlərində yoxsulluğun azaldılması, ərzaq təhlükəsizliyinə nail olmaq və dayanıqlı iqtisadi inkişafa dəstək vermək vacib strateji məqsədlərin sırasında yer alır. Davamlı iqtisadi artım sosial-iqtisadi inkişafın ilkin ...

Aqrar sahədə istehsal məqsədlərinin həyata keçirilməsinin monitorinqi

30 Sentyabr 2021 ­ 20315 N. Hacıyeva

XülasəMəqalədə aqrar sahədə istehsal məqsədlərinin həyata keçirilməsinin monitorinqi məsələlərinə baxılır, həmin istiqamətdə monitorinqin aparılmasına olan tələblər təhlil edilir. Azərbaycanın aqrar sahəsində monitorinqin prinsipləri, mərhələləri və obyektləri göstərilir. ...

Kənd təsərrüfatında kooperasiya münasibətlərinin inkişaf istiqamətləri

30 Sentyabr 2021 ­ 21960 A. Hüseynova

XülasəMəqalədə müasir şəraitdə kənd təsərrüfatında kooperasiya münasibətlərinin inkişaf etdirilməsi məsələlərinə baxılmış, aqrar sahədə istehsalçıların kooperativlərdə birləşmələrinin üstünlükləri şərh edilmişdir. Habelə Azərbaycanda kənd ...

Azərbaycanda aqrar-sənaye məhsulları üzrə idxalı əvəzetmə və ixracın genişləndirilməsi potensialı

30 Sentyabr 2021 ­ 21826 N. Əliyeva

XülasəMüasir mərhələdə Azərbaycanda aqrar-sənaye istehsalının inkişafı həm daxili ehtiyacların ödənilməsinə, həm də ixracın genişləndirilməsinə yönəlib. Bu gün ölkəmiz “Made in Azerbaijan” milli brendini xarici bazarlarda fəal şəkildə tanıtmaqla ixrac ...