Necə kömək edə bilərik?

Məqalə, müəllif və s.

Resenziyalaşdırma

Məqaləyə rəy verilməsi maraqların toqquşması halı (müəllifin və resenzentin xidməti tabeçiliyi, elmi rəhbərlik və ya həmmüəlliflik və s.) olmamaqla, ixtisaslı mütəxəssislər, o cümlədən jurnalın Redaksiya Heyətinin üzvləri tərəfindən həyata keçirilə bilər.

SON MƏQALƏLƏR
Otlaqlardan istifadənin səmərəliliyinin artırılması

Otlaqlardan istifadənin səmərəliliyinin artırılması

05 May 2022 ­ 23572 S. Seyfəddinov • УДК: 633.2.031, 633.2.033

Məqalədə otlaqlardan istifadənin səmərəliliyinin artırılmasının vəziyyəti və əsas istiqamətləri araşdırılır. Göstərilir ki, otarmaq hüququnun verilməsi nəzəri cəhətdən heyvanların sayına əsaslanır, lakin icazə verilən otlaq normalarına riayət olunmasına nəzarət üçün ...

İqlim dəyişmələrinin çay bitkisinin toxumla çoxalmasina təsiri

İqlim dəyişmələrinin çay bitkisinin toxumla çoxalmasina təsiri

30 Oktyabr 2024 ­ 4772 İ. Höccətov, K. Sadıqova, H. Əsədov • UOT: 504.32, 504.37, 631/635

Məqalə Lənkəran Regional Elmi Mərkəzinin təcrübə sahəsində çay bitkisinin (Thea sinensis L.) böyüməsinin öyrənilməsinə həsr edilmişdir. Məlumdur ki, iqlim dəyişikliyi torpaq mühitinə birbaşa təsir edir və rütubətin azalmasına səbəb olur. Çay toxumları torpağın ...

Rəqəmsal transformasiya vasitəsi ilə Azərbaycanda kənd təsərrüfatının inkişafının sürətləndirilməsi

Rəqəmsal transformasiya vasitəsi ilə Azərbaycanda kənd təsərrüfatının inkişafının sürətləndirilməsi

09 Mart 2022 ­ 23540 A. Müseyibov, R. Hüseynov, R. Huseyn • UOT: 338.33, 338.364:338.43

Azərbaycanın qeyri-neft ixracı potensialının mövcud səviyyədən dəfələrlə çox olduğu elmi araşdırmalarla təsdiqlənmişdir. Bunun üçün də Azərbaycan hökuməti ixrac əsaslanan iqtisadi inkişafa nail olmaq üçün qeyri-neft ixracatını artırmağı hədəfləyir. Bu ...

Heyvandarlıq məhsulları bazarının kompleks marketinq tədqiqi və inkişaf strategiyası

Heyvandarlıq məhsulları bazarının kompleks marketinq tədqiqi və inkişaf strategiyası

05 Mart 2022 ­ 23990 İ. Xeyirxəbərov • UOT: 338.43, 636/637:339.138

Məqalədə heyvandarlıq məhsulları bazarının marketinq tədqiqi aparılmışdır. Ərzaq bazarının heyvandarlıq məhsulları seqmentinə məhsullar təklif edən müəssisə və təsərrüfatlar qarşısında açılan bazar imkanları müəyyənləşdirilmiş və həmin imkanlardan istifadə marketinq problemi ...